בעיה | קבלת חבילה מלוקר בלי סמס
-
הזמנתי חבילה מאלי אקספרס והיא הגיע ללוקר,
איך אני פותח את הלוקר בלי סמס?
שלחתי שאלה לחברת המשלוחים ובנתיים לא קיבלתי תשובה
אשמח לעזרתכם -
הזמנתי חבילה מאלי אקספרס והיא הגיע ללוקר,
איך אני פותח את הלוקר בלי סמס?
שלחתי שאלה לחברת המשלוחים ובנתיים לא קיבלתי תשובה
אשמח לעזרתכם@אין-הכי-נמי לא הגיע לך גם למייל?
-
@אין-הכי-נמי לא הגיע לך גם למייל?
@אמר-מר לא
בדרך כלל מגיע - כשזה דרך צ'יטה
כעת זה דרך
HFD -
הזמנתי חבילה מאלי אקספרס והיא הגיע ללוקר,
איך אני פותח את הלוקר בלי סמס?
שלחתי שאלה לחברת המשלוחים ובנתיים לא קיבלתי תשובה
אשמח לעזרתכם -
@אין-הכי-נמי תנסה דרך כאן [לא זוכר מי יצר את זה].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות