בעיה | ססמא למצב מפתחים
-
הזמנתי נגן מעלי אקספרס ואני רוצה לשים לו קיירואיד, אבל כשאני מנסה להכנס למצב מפתחים זה מבקש ססמא, מה לעשות?
@חנוך-הכהן איזה קטע רק עכשיו אני שם לב שקיידרואיד עובד רק מעל אנדרואיד 7 ומעלה
-
@חנוך-הכהן איזה קטע רק עכשיו אני שם לב שקיידרואיד עובד רק מעל אנדרואיד 7 ומעלה
@אלוף-תימן אופסי
-
הזמנתי נגן מעלי אקספרס ואני רוצה לשים לו קיירואיד, אבל כשאני מנסה להכנס למצב מפתחים זה מבקש ססמא, מה לעשות?
@חנוך-הכהן איזה דגם זה ?
-
@חנוך-הכהן איזה דגם זה ?
@אלוף-תימן 4.4
-
@אלוף-תימן 4.4
@חנוך-הכהן דגם לא אנדרואיד מה השם של הנגן
-
@חנוך-הכהן דגם לא אנדרואיד מה השם של הנגן
@אלוף-תימן איפה אני מוצא את הדגם
-
@אלוף-תימן איפה אני מוצא את הדגם
@חנוך-הכהן הגדרות מידע על הטלפון דגם
-
@חנוך-הכהן הגדרות מידע על הטלפון דגם
@אלוף-תימן M9
-
@אלוף-תימן M9
@חנוך-הכהן לא מכיר את המכשיר מצטער
-
ח חנוך הכהן סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
הזמנתי נגן מעלי אקספרס ואני רוצה לשים לו קיירואיד, אבל כשאני מנסה להכנס למצב מפתחים זה מבקש ססמא, מה לעשות?
@חנוך-הכהן תכתוב שהנושא נפתר
ואם אתה רוצה תפתח נושא חדש איך מכשירים את הנגן m9 או אם יש למישהו גירסה כשרה לנגן -
ח חנוך הכהן סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות