בירור | למה לא יוצא גרסה חדשה בפיליפ 2 ??
-
@גלינק כתב בבירור | למה לא יוצא גרסה חדשה בפיליפ 2 ??:
מקפיץ
א. אסור להקפיץ
ב. זה לא פורום המשתמשים שלהם, לא בטוח ששמישהו כאן יודע לענות, אם מישהו ידע זה כנראה שירות הלקוחות שלהם -
@גלינק כתב בבירור | למה לא יוצא גרסה חדשה בפיליפ 2 ??:
מקפיץ
א. אסור להקפיץ
ב. זה לא פורום המשתמשים שלהם, לא בטוח ששמישהו כאן יודע לענות, אם מישהו ידע זה כנראה שירות הלקוחות שלהם@מישהו12 כתב בבירור | למה לא יוצא גרסה חדשה בפיליפ 2 ??:
@גלינק כתב בבירור | למה לא יוצא גרסה חדשה בפיליפ 2 ??:
מקפיץ
א. אסור להקפיץ
עבר שבוע אז אפשר, לא???

אגב, מצטרף לשאלה.
-
@מישהו12 כתב בבירור | למה לא יוצא גרסה חדשה בפיליפ 2 ??:
@גלינק כתב בבירור | למה לא יוצא גרסה חדשה בפיליפ 2 ??:
מקפיץ
א. אסור להקפיץ
עבר שבוע אז אפשר, לא???

אגב, מצטרף לשאלה.
@השטייגעניסט כתב בבירור | למה לא יוצא גרסה חדשה בפיליפ 2 ??:
עבר שבוע אז אפשר, לא???
צודק, מחילה, זכרתי חודש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות