עזרה | מפות osmand מעודכן 2025
-
זה לאנדרואיד, נכון??
ואם אפשר להוסיף פרטים לאיפה צריך להעתיק את הקבצים, או שככה מתקינים את זה -
@מיגו-להוציא אשמח גם אם תעלה את ארץ ישראל השלימה.
(נקרא בתוכנה בשם פלסטין ר''ל)@למה-באתי כתב בעזרה | מפות osmand מעודכן 2025:
@מיגו-להוציא אשמח גם אם תעלה את ארץ ישראל השלימה.
(נקרא בתוכנה בשם פלסטין ר''ל)מה חסר לך??

@אהרון-כהן כתב בעזרה | מפות osmand מעודכן 2025:
ואם אפשר להוסיף פרטים לאיפה צריך להעתיק את הקבצים, או שככה מתקינים את זה
0
אם האפליקציה כבר מותקנת, יש ללחוץ על הקבצים, ולעשות פתח באמצעות OsmAnd.
אם לא: https://mitmachim.top/post/642948 -
@מיגו-להוציא אם תוכל להעלות עוד פעם או לשלוח לי במייל a0525442190@gmail.com אני ישמח מאוד מאוד תודה רבה רבה
-
@מיגו-להוציא גם אני אשמח למייל huxhtct@gmail.com
-
@אושר @יום-חדש-מתחיל וכל השאר:
אפשר תמיד להוריד מכאן.
(פתוח בנטפרי)להוריד את ישראל ופלסטין
תחסכו לכם את הפעם הבאה ותוסיפו את הפוסט למועדפים...

-
המפות עודכנו בתאריך 01.03.2025 למניינם.
-
@מיגו-להוציא אשמח גם אם תעלה את ארץ ישראל השלימה.
(נקרא בתוכנה בשם פלסטין ר''ל)@למה-באתי כתב בעזרה | מפות osmand מעודכן 2025:
@מיגו-להוציא אשמח גם אם תעלה את ארץ ישראל השלימה.
(נקרא בתוכנה בשם פלסטין ר''ל)רק תיקון קטן,
גם יו"ש זה לא ארץ ישראל השלמה...עבר הירדן, סיני, סוריה, לבנון
-
-
א אלוף תימן התייחס לנושא זה ב
-
@מיגו-להוציא לכאורה אפלקציית osmand היא אנדרואיד, ובכן מה אני צריך לעשות כדי להתקין אותה ב ווינדוס 11?
תודה! -
@מיגו-להוציא לכאורה אפלקציית osmand היא אנדרואיד, ובכן מה אני צריך לעשות כדי להתקין אותה ב ווינדוס 11?
תודה! -
@מיגו-להוציא לכאורה אפלקציית osmand היא אנדרואיד, ובכן מה אני צריך לעשות כדי להתקין אותה ב ווינדוס 11?
תודה!@אבי-0 אמולטור, חפש בפורום
-
@אבי-0 אמולטור, חפש בפורום
-
@אהל-יהודה
א. @אבי-0 חיפש אוסמנד ולא אייגו ומייקרוסופט מפות
ב. למה אתנץה מתייג אותי? -
@אהל-יהודה
א. @אבי-0 חיפש אוסמנד ולא אייגו ומייקרוסופט מפות
ב. למה אתנץה מתייג אותי?@קראנץ-ונילה מחילה שתיגתי אותך.
ואולי באמת תעלה קישור למפות, -
@אבי-0 אמולטור, חפש בפורום
@קראנץ-ונילה חיפשתי ויש כמה אמולטורים, מה ממולץ שהכי פשוט להתקנה ושימוש והכי לא כבד, אני צריך את זה רק בשביל המפות אופליין של osmand.
תודה! -
@קראנץ-ונילה חיפשתי ויש כמה אמולטורים, מה ממולץ שהכי פשוט להתקנה ושימוש והכי לא כבד, אני צריך את זה רק בשביל המפות אופליין של osmand.
תודה! -
-
@cfopuser
תודה!- האם אתה יודע בוודאות שהוא עובד עם המפות הנ"ל?
- איפה מכנסים שם את קבצי המפות?
- האם ידוע לך אם אפשר להתקין שם גם תרגום אנגלי עברי אופליין?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות