בעיה | מקש 2 הפסיק לעבוד בנוקיה 208
-
שבוע שעבר ליל ל"ג בעומר פתאום הפסיק לי לעבוד המקשים בטלפון, ואחרי כיבוי והדלקה כן נלחצו לי כל המקשים חוץ מהספרה 2.
ומאז כל פעם שאני מדליק את הטלפון לפעמים הוא נתקע ללא יכולת כלל ללחוץ על המקשים, או שהוא פתאום נלחץ אוטומטית על מקש 2 ומתקשר בחיוג מקוצר למי שמוגדר במקש 2 ללא יכולת ניתוק ולחיצה על שום מקש, ואני צריך לנתק שוב את הטלפון, ואחרי הדלקה שוב, הוא חוזר לעבוד כרגיל [כמעט לגמרי].
וכן הופסק האופציה של נעילת מקשים אוטומטית, על אף שזה מוגדר בהגדרות.האם שווה להשקיע בתיקון הטלפון או שבכל אופן בעוד כמה חודשים ממילא יפסיקו עם G3, ואצטרך לקנות טלפון חדש.
ואם כבר טלפון חדש, איזה טלפון מומלץ בקומה הכשירה, אני מאוד רוצה של נוקיה, מה מומלץ ?
-
שבוע שעבר ליל ל"ג בעומר פתאום הפסיק לי לעבוד המקשים בטלפון, ואחרי כיבוי והדלקה כן נלחצו לי כל המקשים חוץ מהספרה 2.
ומאז כל פעם שאני מדליק את הטלפון לפעמים הוא נתקע ללא יכולת כלל ללחוץ על המקשים, או שהוא פתאום נלחץ אוטומטית על מקש 2 ומתקשר בחיוג מקוצר למי שמוגדר במקש 2 ללא יכולת ניתוק ולחיצה על שום מקש, ואני צריך לנתק שוב את הטלפון, ואחרי הדלקה שוב, הוא חוזר לעבוד כרגיל [כמעט לגמרי].
וכן הופסק האופציה של נעילת מקשים אוטומטית, על אף שזה מוגדר בהגדרות.האם שווה להשקיע בתיקון הטלפון או שבכל אופן בעוד כמה חודשים ממילא יפסיקו עם G3, ואצטרך לקנות טלפון חדש.
ואם כבר טלפון חדש, איזה טלפון מומלץ בקומה הכשירה, אני מאוד רוצה של נוקיה, מה מומלץ ?
@בעלזא אם יש לך עדיין קליטה טובה אם התיקון לא עולה יקר כדאי לתקן. את הנוקיה שאתה מכיר לא קיים החברה נסגרה מישהו קנה את השם וגם את השם הוא כבר עזב אין קשר בין מכשירי נוקיה של היום למה שאתה מורגל חוץ מהשם ומשחק סנייק שום דבר
חוץ מנוקיה כל הכשרים הם כמעט ייצור עצמי ואין חברה מאחוריהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות