שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
-
@שמח-הוא... לחנות אפליקציות שתהיה בגירסה החדשה
@צוציק כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@שמח-הוא... לחנות אפליקציות שתהיה בגירסה החדשה
אז מה @לא-מתייאש רוצה שנעשה בכדי לעזור בפיתוח / בזירוז הפירסום?
-
אני מנסה להתקין את קיידרואיד על המכשיר שברשותי, אבל התוכנת התקנה לא נפתחת, איך עושים את זה? דחוף, תודה רבה!!
-
אני מנסה להתקין את קיידרואיד על המכשיר שברשותי, אבל התוכנת התקנה לא נפתחת, איך עושים את זה? דחוף, תודה רבה!!
@שימי-המוזיקלי

זה צילומי מסך מהמחשב ומהמכשיר, מישהו יכול להסביר לי איך למען ה' אני מתקין???? -
@שימי-המוזיקלי

זה צילומי מסך מהמחשב ומהמכשיר, מישהו יכול להסביר לי איך למען ה' אני מתקין????@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@שימי-המוזיקלי

זה צילומי מסך מהמחשב ומהמכשיר, מישהו יכול להסביר לי איך למען ה' אני מתקין????אתה לוחץ על האפשרות מידע נוסף
ואז יש שם אפשרות להפעיל את התכנה -
@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@שימי-המוזיקלי

זה צילומי מסך מהמחשב ומהמכשיר, מישהו יכול להסביר לי איך למען ה' אני מתקין????אתה לוחץ על האפשרות מידע נוסף
ואז יש שם אפשרות להפעיל את התכנה@עם-ישראל-חיי
איפה יש אפשרות כזו? -
@עם-ישראל-חיי
איפה יש אפשרות כזו? -
@עם-ישראל-חיי
סורי אני בנטפרי והתמונה חסומה לי -
@עם-ישראל-חיי
סורי אני בנטפרי והתמונה חסומה לי@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עם-ישראל-חיי
סורי אני בנטפרי והתמונה חסומה ליבמידע נוסף
-
@עם-ישראל-חיי
סורי אני בנטפרי והתמונה חסומה לי@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עם-ישראל-חיי
סורי אני בנטפרי והתמונה חסומה לימבין אותך לגמרי, בתמונת מסך השניה שעלת יש את האפשרות מידע נוסף.
תלחץ עליה. -
@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עם-ישראל-חיי
סורי אני בנטפרי והתמונה חסומה ליבמידע נוסף
@הרשוש איפה יש לי מידע נוסף???
במכשיר?
במחשב?
אני לא רואה....
סורי על הבורות, בסה"כ רציתי להתקין חסימה למכשיר פרוץ -
@הרשוש איפה יש לי מידע נוסף???
במכשיר?
במחשב?
אני לא רואה....
סורי על הבורות, בסה"כ רציתי להתקין חסימה למכשיר פרוץ@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
במחשב?
כן. בזמן הפעלת התכנה
-
@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
במחשב?
כן. בזמן הפעלת התכנה
@עם-ישראל-חיי

זה מה שעולה לי -
@עם-ישראל-חיי

זה מה שעולה לי@שימי-המוזיקלי מעולה! תלחץ על הכתור המסומן מסביב בכחול
-
@שימי-המוזיקלי מעולה! תלחץ על הכתור המסומן מסביב בכחול
@עם-ישראל-חיי
הפעלתי, זה נראה לי התקין משהו על המחשב, אבל שום דבר לא קורה -
@שימי-המוזיקלי מעולה! תלחץ על הכתור המסומן מסביב בכחול
@עם-ישראל-חיי זה מה שמופיע לי כרגע

ואח"כ זה

-
@עם-ישראל-חיי זה מה שמופיע לי כרגע

ואח"כ זה

@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עם-ישראל-חיי זה מה שמופיע לי כרגע

ואח"כ זה

מעולה! תלחץ על הכפתור המסומן מסביב בכחול
-
@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עם-ישראל-חיי זה מה שמופיע לי כרגע

ואח"כ זה

מעולה! תלחץ על הכפתור המסומן מסביב בכחול
@עם-ישראל-חיי לחצתי,

(תודה רבה אין מילים על העזרה הצמודה!!)
-
@עם-ישראל-חיי לחצתי,

(תודה רבה אין מילים על העזרה הצמודה!!)
@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
תודה רבה אין מילים על העזרה הצמודה!!
בשמחה

תלחץ שוב פעם על הכפתור המסומן מסביב בכחול
ואח"כ תעלה שוב צילום מסך (אל תלחץ עד אז על כלום) -
@שימי-המוזיקלי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
תודה רבה אין מילים על העזרה הצמודה!!
בשמחה

תלחץ שוב פעם על הכפתור המסומן מסביב בכחול
ואח"כ תעלה שוב צילום מסך (אל תלחץ עד אז על כלום)@עם-ישראל-חיי

תודה!! -
@עם-ישראל-חיי

תודה!!@שימי-המוזיקלי שוב תלחץ על הכפתור המסומן מסביב בכחול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
