צילום מסך במחשב נייח
-
@חסוי-יהודי אמר בצילום מסך במחשב נייח:
ובמחשב הנייח רק זה עובד Windows + Shift + S.
יש מקלדות שכדי ללחוץ על המקש Prtscr צריך בנוסף ללחוץ גם על לחצן FN
כי למקש Prtscr יש שתי שימושים -
יש אופציה ללחוץ על המקש הימני מבין השלישיה מעל המספרים (בערך) שנקרא סקרול לוק או משהו כזה
@ישראל-זרחי לא עובד
-
@חסוי-יהודי אמר בצילום מסך במחשב נייח:
במחשב הנייד שלי רק זה עובדPrtScr.
במחשב הנייד יש לך Windows 7 ?
-
@ישראל-זרחי לא עובד
@חסוי-יהודי אצלי עובד פצצה
-
בשני המחשבים יש ווינדוס 10 ובנייד זה עובד PrtScr ובנייח רק זה עובד Windows + Shift + S וזה משגע
-
פוסט זה נמחק!
-
@חסוי-יהודי אז במקלדת הזאת תיהיה צריך להשתמש ביחד עם FN למרות שאמור להיות אפשרות לנעול אותו אם תרצה
ואז לחיצה על המקשים של FN יעברו לאופציה השניה
כלומר מה שעכשיו הייתה צריך ללחוץ ביחד עם FN זה לחיצה רגילה
והמקש שהיה קודם לחציה רגילה יהיה צריך ללחות ביחד עם FN -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות