הצעת ייעול | שיהיה אפשרות להרחיב את הפוסט שהוא ציטוט
-
@kasnik כתב בהצעת ייעול | שיהיה אפשרות להרחיב את הפוסט שהוא ציטוט:
אגב על ההצעה הזו ספציפית כבר דובר בעבר
https://mitmachim.top/post/926404מה הקשר בין אחד לשלישי?
הוא טען שזה מעצבן שמצטטים הכל, אז זה בעצם סוג של בקשה כזאת, "לא לצטט הכל כי זה מעצבן לגלול בלי סוף"
אז אני הבאתי פתרון יותר פשוט תקרא שוב את הפוסט הראשון, ותיראה....@שמח-הוא קראתי את הפוסט הראשון כמה וכמה פעמים
ואף על פי כן אני טוען שזה דובר שם
ובכל אופן אני לא חושב שיש עוד מה להרחיב אחרי ההודעה הזו@kasnik כתב בהצעת ייעול | שיהיה אפשרות להרחיב את הפוסט שהוא ציטוט:
כאמור בעבר,
הפרוייקט של nodeBB הוא קוד פתוח, אתם יותר ממוזמנים לתרום לפרוייקט על ידי הוספת מה שאתם רוצים, לפתוח pull request למפתחים, וזה יעלה בעדכונים הבאים.אם אתה מאוד רוצה אתה יכול לפתוח נושא חדש בהצעות לפיתוח
@צוות-פיקוח נראה לי שהנושא מוצה כבר
-
@שמח-הוא קראתי את הפוסט הראשון כמה וכמה פעמים
ואף על פי כן אני טוען שזה דובר שם
ובכל אופן אני לא חושב שיש עוד מה להרחיב אחרי ההודעה הזו@kasnik כתב בהצעת ייעול | שיהיה אפשרות להרחיב את הפוסט שהוא ציטוט:
כאמור בעבר,
הפרוייקט של nodeBB הוא קוד פתוח, אתם יותר ממוזמנים לתרום לפרוייקט על ידי הוספת מה שאתם רוצים, לפתוח pull request למפתחים, וזה יעלה בעדכונים הבאים.אם אתה מאוד רוצה אתה יכול לפתוח נושא חדש בהצעות לפיתוח
@צוות-פיקוח נראה לי שהנושא מוצה כבר
-
@kasnik כתב בהצעת ייעול | שיהיה אפשרות להרחיב את הפוסט שהוא ציטוט:
אם אתה מאוד רוצה אתה יכול לפתוח נושא חדש בהצעות לפיתוח
זה משהו אחר לגמרי...
זה מיועד להצעות לתוכנות חדשות וכו׳
לא להצעות ייעול... -
@kasnik כתב בהצעת ייעול | שיהיה אפשרות להרחיב את הפוסט שהוא ציטוט:
@עדלאידע זה מה שאמרתי שיציע את הפיתוח של התוסף של נודביבי לא בתור הצעת יעול
למה?
אני נותן "הצעת ייעול" שיועיל לכולנו ולפורום במקום כל הזמן לדפדף למטה בגלל איזה אחד שציטט פוסט ארוך, אז שיהיה אפשרות להרחיב את הציטוט!!
זה אמור להועיל לכלנו -
@צוות-פיקוח אני חושב שהנושא מוצה, אפשר כבר לנעול ת'שרשור
אגב @שמח-הוא זה נראה שעדיין לא עברת על חוקי הפורום, מומלץ מאד
https://mitmachim.top/post/75191 -
@שמח-הוא... בפוסט לדוגמא שהבאת בתחילת השרשור אני לא רואה,
אולי זה רק במחשב? -
@שמח-הוא... בפוסט לדוגמא שהבאת בתחילת השרשור אני לא רואה,
אולי זה רק במחשב? -
-
ש שמח הוא... סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שמח הוא... סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
