בקשה | עברית לEASEUS
-
D DANIEL 4 מחק נושא זה ב
-
D DANIEL 4 שחזר נושא זה ב
-
@userbot כתב בבקשה | עברית לEASEUS:
זה תכנה בעברית אני מחפש את קובץ השפה המתורגם
יש לי גירסא יותר מתקמת ממה ששם (יש לי רשיון).תודה רבה
-
@userbot כתב בבקשה | עברית לEASEUS:
זה תכנה בעברית אני מחפש את קובץ השפה המתורגם
יש לי גירסא יותר מתקמת ממה ששם (יש לי רשיון).תודה רבה
-
@DANIEL-4
אם בתוכנה שלך זה קבצי שפה כמו כאן data אז זה ממש קל לתרגם ויותר יעיל כי זה יתאים לך בדיוק@userbot כתב בבקשה | עברית לEASEUS:
@DANIEL-4
אם בתוכנה שלך זה קבצי שפה כמו כאן data אז זה ממש קל לתרגם ויותר יעיל כי זה יתאים לך בדיוקתודה - אבל תורגם כבר בעבר ועובד מצויין.
רק עכשיו בגלל תקלה הוסרה לי התכנה ע"י האנטיוירוס ולכן אני מחפש שוב את הקובץ הנ"ל
[תרגום זה סרט - תרגמתי ידנית בעבר אבל אני מחפש משהו עדכני יותר שנעשה שנה+ אחרי התרגום שלי]. -
@userbot כתב בבקשה | עברית לEASEUS:
@DANIEL-4
אם בתוכנה שלך זה קבצי שפה כמו כאן data אז זה ממש קל לתרגם ויותר יעיל כי זה יתאים לך בדיוקתודה - אבל תורגם כבר בעבר ועובד מצויין.
רק עכשיו בגלל תקלה הוסרה לי התכנה ע"י האנטיוירוס ולכן אני מחפש שוב את הקובץ הנ"ל
[תרגום זה סרט - תרגמתי ידנית בעבר אבל אני מחפש משהו עדכני יותר שנעשה שנה+ אחרי התרגום שלי].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות