דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | חוות דעת - מפרט מחשב - עריכת וידיאו

בקשת מידע | חוות דעת - מפרט מחשב - עריכת וידיאו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
10 פוסטים 3 כותבים 381 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הגבוה בתהום
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגבוה בתהום
    #1

    אודה לעזרת המומחים כאן,
    לפני קניית מחשב,
    עבור עריכת וידיאו - אפטר, פיגמה ושאר תוכנות
    הציעו לי 2 מפרטים,
    אחד נייח והשני נייד,
    אשמח לשמוע את חוות דעתכם על המפרטים,
    ועל מה יותר כדאי ללכת (יש כן עדיפות לנייד, השאלה אם זה שווה את הפער במחיר)
    וכן , אם יש המלצות לעוד מפרטים שיהיו שווים המחיר ואת איכות העבודה

    מחשב נייד (לפטופ):

    מעבד: Intel Core i7-13650HX, דור 13, 14 ליבות, מסדרה H, מהירויות עד 4.9GHz

    זיכרון: 32GB DDR5 – ניתן לשדרוג ל-64GB

    אחסון: 1TB SSD NVMe – ניתן לשדרוג ל-2TB או יותר, יש מקום פיזי במחשב ל-2 כוננים SSD

    כרטיס גרפי: NVIDIA GeForce RTX 4060 8GB – גרסה ייעודית חזקה (כ-4 פי מ-RTX 3050)

    מסך: "15.6, רזולוציה גבוהה, פאנל IPS עם צבעים איכותיים וחדות, בהירות 300 NIT, קצב רענון 144Hz

    # מחשב נייח (דסקטופ):

    מעבד: Intel Core i7 דור 14

    קירור: קירור איכותי למעבד דור 14

    זיכרון: 64GB DDR4

    אחסון ראשי: SSD NVMe בנפח 1000GB – מהיר מאוד, מתאים למערכת הפעלה ותוכנות

    אחסון נוסף: דיסק קשיח TB4 (4000GB)

    כרטיס מסך: NVIDIA RTX 5060 Ti 8GB מהדור החדש

    ספק כוח: Real W750

    מאווררים: מאוור עם חיבור USB3 קדמי

    לוח אם: תומך גיימינג

    תודה רבה !!!

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • למה באתיל מנותק
      למה באתיל מנותק
      למה באתי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      בכמה הנייד?
      אני מוכר את שלי. עם אותו מעבד רק 16 ראם.. אפשר לשדרג עד 64. וכרטיס גרפי תואם.

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • למה באתיל למה באתי

        בכמה הנייד?
        אני מוכר את שלי. עם אותו מעבד רק 16 ראם.. אפשר לשדרג עד 64. וכרטיס גרפי תואם.

        ה מנותק
        ה מנותק
        הגבוה בתהום
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @למה-באתי
        בכמה אתה מוכר?
        וכמה יעלה השדרוג?

        למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה הגבוה בתהום

          @למה-באתי
          בכמה אתה מוכר?
          וכמה יעלה השדרוג?

          למה באתיל מנותק
          למה באתיל מנותק
          למה באתי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @הגבוה-בתהום כתב בבקשת מידע | חוות דעת - מפרט מחשב - עריכת וידיאו:

          @למה-באתי
          בכמה אתה מוכר?
          וכמה יעלה השדרוג?

          isralfarkash770@gmail.com

          למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • למה באתיל למה באתי

            @הגבוה-בתהום כתב בבקשת מידע | חוות דעת - מפרט מחשב - עריכת וידיאו:

            @למה-באתי
            בכמה אתה מוכר?
            וכמה יעלה השדרוג?

            isralfarkash770@gmail.com

            למה באתיל מנותק
            למה באתיל מנותק
            למה באתי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @למה-באתי כתב בבקשת מידע | חוות דעת - מפרט מחשב - עריכת וידיאו:

            @הגבוה-בתהום כתב בבקשת מידע | חוות דעת - מפרט מחשב - עריכת וידיאו:

            @למה-באתי
            בכמה אתה מוכר?
            וכמה יעלה השדרוג?

            isralfarkash770@gmail.com

            ראם תואם למכשיר. יש רק 2 סלוטים.
            https://a.co/d/jeT3u0Q

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה הגבוה בתהום

              אודה לעזרת המומחים כאן,
              לפני קניית מחשב,
              עבור עריכת וידיאו - אפטר, פיגמה ושאר תוכנות
              הציעו לי 2 מפרטים,
              אחד נייח והשני נייד,
              אשמח לשמוע את חוות דעתכם על המפרטים,
              ועל מה יותר כדאי ללכת (יש כן עדיפות לנייד, השאלה אם זה שווה את הפער במחיר)
              וכן , אם יש המלצות לעוד מפרטים שיהיו שווים המחיר ואת איכות העבודה

              מחשב נייד (לפטופ):

              מעבד: Intel Core i7-13650HX, דור 13, 14 ליבות, מסדרה H, מהירויות עד 4.9GHz

              זיכרון: 32GB DDR5 – ניתן לשדרוג ל-64GB

              אחסון: 1TB SSD NVMe – ניתן לשדרוג ל-2TB או יותר, יש מקום פיזי במחשב ל-2 כוננים SSD

              כרטיס גרפי: NVIDIA GeForce RTX 4060 8GB – גרסה ייעודית חזקה (כ-4 פי מ-RTX 3050)

              מסך: "15.6, רזולוציה גבוהה, פאנל IPS עם צבעים איכותיים וחדות, בהירות 300 NIT, קצב רענון 144Hz

              # מחשב נייח (דסקטופ):

              מעבד: Intel Core i7 דור 14

              קירור: קירור איכותי למעבד דור 14

              זיכרון: 64GB DDR4

              אחסון ראשי: SSD NVMe בנפח 1000GB – מהיר מאוד, מתאים למערכת הפעלה ותוכנות

              אחסון נוסף: דיסק קשיח TB4 (4000GB)

              כרטיס מסך: NVIDIA RTX 5060 Ti 8GB מהדור החדש

              ספק כוח: Real W750

              מאווררים: מאוור עם חיבור USB3 קדמי

              לוח אם: תומך גיימינג

              תודה רבה !!!

              M מנותק
              M מנותק
              MOSHEMOSE1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @הגבוה-בתהום הנייח שווה פי כמה

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M MOSHEMOSE1

                @הגבוה-בתהום הנייח שווה פי כמה

                ה מנותק
                ה מנותק
                הגבוה בתהום
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @MOSHEMOSE1
                והוא שווה?
                יש משהו לשדרג בו?

                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הגבוה בתהום

                  @MOSHEMOSE1
                  והוא שווה?
                  יש משהו לשדרג בו?

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MOSHEMOSE1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי MOSHEMOSE1
                  #8

                  @הגבוה-בתהום לא נראה לי. אולי, אם אפשר לשדרג ל5060TI 16GB ואז המחשב יהיה מתאים לעוד כמה שנים קדימה.
                  אגב, כמה רוצים עליו?

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M MOSHEMOSE1

                    @הגבוה-בתהום לא נראה לי. אולי, אם אפשר לשדרג ל5060TI 16GB ואז המחשב יהיה מתאים לעוד כמה שנים קדימה.
                    אגב, כמה רוצים עליו?

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הגבוה בתהום
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @MOSHEMOSE1
                    רוצים עליו 6,300 ש"ח

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הגבוה בתהום

                      @MOSHEMOSE1
                      רוצים עליו 6,300 ש"ח

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MOSHEMOSE1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @הגבוה-בתהום לא כל כך מבין בסכומים אבל זה נשמע מחיר מאוד יפה. אלא אם כן התכוונת דרוצים 6300 על ה5060TI 16GB

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר