באג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי
-
@shishko לפי הידוע לי מערכת הקבצים הבסיסית של התקנים אלו-FAT32 לא קולטת קבצים הגדולים מ4 GB שהמומחים יתקנו אותי אם אני טועה
@מנעמע צודק במאה אחוז
-
אם אין בו חומר חשוב לפרמט למערכת קבצים אחרת
אם יש חומר בלי גיבוי לעשות גיבוי בלי קשר....@דוד-משה-1 אמנם ניתן לצרוב למערכות אחרות אבל לא נקלט בנגנים פשוטים (לפחות בזה שלי)
-
@דוד-משה-1 אמנם ניתן לצרוב למערכות אחרות אבל לא נקלט בנגנים פשוטים (לפחות בזה שלי)
-
@shishko הוא לא נותן לך בגלל שזה לא מוגדר בתור NTPS אפשר להגדיר זאת כNTPS ע"י אתחול, או ע"י תוכנה.
תחפש פה בפורום תוכנה לזה. -
@דוד-משה-1 אמנם ניתן לצרוב למערכות אחרות אבל לא נקלט בנגנים פשוטים (לפחות בזה שלי)
@יאיר-דניאל כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
הוא לא נותן לך בגלל שזה לא מוגדר בתור NTPS אפשר להגדיר זאת כNTPS ע"י אתחול, או ע"י תוכנה.
תחפש פה בפורום תוכנה לזה.@מנעמע כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
אמנם ניתן לצרוב למערכות אחרות אבל לא נקלט בנגנים פשוטים (לפחות בזה שלי)
-
@יאיר-דניאל כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
הוא לא נותן לך בגלל שזה לא מוגדר בתור NTPS אפשר להגדיר זאת כNTPS ע"י אתחול, או ע"י תוכנה.
תחפש פה בפורום תוכנה לזה.@מנעמע כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
אמנם ניתן לצרוב למערכות אחרות אבל לא נקלט בנגנים פשוטים (לפחות בזה שלי)
פוסט זה נמחק! -
@יאיר-דניאל כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
הוא לא נותן לך בגלל שזה לא מוגדר בתור NTPS אפשר להגדיר זאת כNTPS ע"י אתחול, או ע"י תוכנה.
תחפש פה בפורום תוכנה לזה.@מנעמע כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
אמנם ניתן לצרוב למערכות אחרות אבל לא נקלט בנגנים פשוטים (לפחות בזה שלי)
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
מלבד לדחוס את הקובץ אם לחלק אותו)
לא יעזור, הוא צריך את זה למכלול - לפי התמונה שלו
-
פוסט זה נמחק!
@יאיר-דניאל כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
אגב עיין בחוקי הפורום לגבי הכותרת שלך...
??? הענין הוא לפרט כמה שיותר כדי שבהצצה על הפוסט תדע אם יש לך איך לעזור
-
@יאיר-דניאל כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
אגב עיין בחוקי הפורום לגבי הכותרת שלך...
??? הענין הוא לפרט כמה שיותר כדי שבהצצה על הפוסט תדע אם יש לך איך לעזור
@shishko צודק, סליחה. מחקתי את הפוסט.
זכרתי שרשום שאסור לכתוב כותרות נושא ארוכות.
בכ"א היית יכול לקצר קצת, ולכתוב
"באג | אונקי עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק" נראה לי די והותר, בכדי להבין מה הבעיה... -
@מישהו12 כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
אין מה לעשות.
אתה צריך מערכת קבצים NTFS בשביל זה.א"א לפרמט את הדיסק על NTFS?
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
@aiib היא לא עובדת אצלו בנגן...
אני זה שכתבתי שלא עובד בנגן אני לא יודע למה @shishko צריך את זה (יתכן שלא לנגן ואז הוא יוכל לפרמט לNTFS)
בדרך כלל קבצים מעל 4 GB אינם קבצי שמע ולכן זה כנראה לא יפריע לו אלא אם כן הוא מאלו שמשתמשים באותו כרטיס להכל (כמוני)
(נראה לי שבתקיה מעל 4 GB אין בעיה אלא רק בקובץ בגודל זה) -
@דוד-משה-1 כתב בבאג | אונקי 128GB סאנדיסק עם 71 GB פנויים כותב על קובץ של 5GB שאין מקום בדיסק האונקי נקנה בארץ והוא של סמסונג רשמי:
@aiib היא לא עובדת אצלו בנגן...
אני זה שכתבתי שלא עובד בנגן אני לא יודע למה @shishko צריך את זה (יתכן שלא לנגן ואז הוא יוכל לפרמט לNTFS)
בדרך כלל קבצים מעל 4 GB אינם קבצי שמע ולכן זה כנראה לא יפריע לו אלא אם כן הוא מאלו שמשתמשים באותו כרטיס להכל (כמוני)
(נראה לי שבתקיה מעל 4 GB אין בעיה אלא רק בקובץ בגודל זה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות