דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בקשת מידע | קישור לנגן מומלץ

בקשת מידע | קישור לנגן מומלץ

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
30 פוסטים 5 כותבים 1.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלמה רביבש מנותק
    שלמה רביבש מנותק
    שלמה רביב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @אבי-ים תן יותר פרטים כגון מחיר גודל סוללה ועוד

    לאתר שלי - רביב דיגיטל

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שלמה רביבש שלמה רביב

      @אבי-ים תן יותר פרטים כגון מחיר גודל סוללה ועוד

      א מנותק
      א מנותק
      אבי ים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @שלמה-ברייר זה בשביל ילד בגיל 10
      אין עניין שהסוללה תחזיק לו יותר מדי...
      מחיר עד 250 ש"ח

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אבי ים

        @שלמה-ברייר זה בשביל ילד בגיל 10
        אין עניין שהסוללה תחזיק לו יותר מדי...
        מחיר עד 250 ש"ח

        S מנותק
        S מנותק
        shishko
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @אבי-ים איזה גודל?
        עם איזה פונקציות?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S shishko

          @אבי-ים איזה גודל?
          עם איזה פונקציות?

          א מנותק
          א מנותק
          אבי ים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @shishko אני חושב ש4-5 אינץ'
          מה כוונתך לגבי פונקציות? אפליקציות?

          S מגנוס קרלסןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א אבי ים

            @shishko אני חושב ש4-5 אינץ'
            מה כוונתך לגבי פונקציות? אפליקציות?

            S מנותק
            S מנותק
            shishko
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shishko
            #6

            @אבי-ים wifi,video יודע לחסום \רוצה חסום? צריך שרותי גוגל כדי שקיידרואיד יוכל לחסום?
            בקיצור מה הם הדרישות שלך שאתה מוכן לשלם 250 ש"ח

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shishko

              @אבי-ים wifi,video יודע לחסום \רוצה חסום? צריך שרותי גוגל כדי שקיידרואיד יוכל לחסום?
              בקיצור מה הם הדרישות שלך שאתה מוכן לשלם 250 ש"ח

              א מנותק
              א מנותק
              אבי ים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @shishko
              אני רוצה לחסום אותו
              שיהיה אפשרות רק למוזיקה ומשחקים (תמונות- לא מוכרח)

              מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אבי ים

                @shishko אני חושב ש4-5 אינץ'
                מה כוונתך לגבי פונקציות? אפליקציות?

                מגנוס קרלסןמ מנותק
                מגנוס קרלסןמ מנותק
                מגנוס קרלסן
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @אבי-ים כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                @shishko אני חושב ש4-5 אינץ'
                מה כוונתך לגבי פונקציות? אפליקציות?

                לא ממליץ 5 אינצ' לילד בן 10
                זה ייראה יחסית סמארטפון (מרי'ת עין)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א אבי ים

                  @shishko
                  אני רוצה לחסום אותו
                  שיהיה אפשרות רק למוזיקה ומשחקים (תמונות- לא מוכרח)

                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                  מגנוס קרלסן
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @אבי-ים כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                  @shishko
                  אני רוצה לחסום אותו
                  שיהיה אפשרות רק למוזיקה ומשחקים (תמונות- לא מוכרח)

                  סרטים את רוצה לחסום?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמה רביבש מנותק
                    שלמה רביבש מנותק
                    שלמה רביב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה רביב
                    #10

                    אני נהנה מרוזיו זד 80
                    הוא קטן זול ואפשרות לאפליקציות

                    לאתר שלי - רביב דיגיטל

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שלמה רביבש שלמה רביב

                      אני נהנה מרוזיו זד 80
                      הוא קטן זול ואפשרות לאפליקציות

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shishko
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                      רוזיו זד 80

                      דובר עליו הרבה בפורום החיסרון שאין בו חיישן תזוזה
                      יש את M36 , M400 שנדמה לי שהם מומלצים אולי ה M36 יותר נראה לי שהוא יותר גדול קצת

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                        @אבי-ים כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                        @shishko
                        אני רוצה לחסום אותו
                        שיהיה אפשרות רק למוזיקה ומשחקים (תמונות- לא מוכרח)

                        סרטים את רוצה לחסום?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אבי ים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                        סרטים את רוצה לחסום?

                        כן

                        @מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                        לא ממליץ 5 אינצ' לילד בן 10
                        זה ייראה יחסית סמארטפון (מרי'ת עין)

                        כמה אינץ' כן?

                        @shishko כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                        יש את M36 , M400 שנדמה לי שהם מומלצים אולי ה M36 יותר נראה לי שהוא יותר גדול קצת

                        יש קישור טוב?

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלמה רביבש מנותק
                          שלמה רביבש מנותק
                          שלמה רביב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה רביב
                          #13

                          הם גדולים לילד קטן ואני חושב שהוא לא צריך חישן תזוזה כי יש אפליקציה לסיבוב מסך

                          לאתר שלי - רביב דיגיטל

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אבי ים

                            @מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                            סרטים את רוצה לחסום?

                            כן

                            @מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                            לא ממליץ 5 אינצ' לילד בן 10
                            זה ייראה יחסית סמארטפון (מרי'ת עין)

                            כמה אינץ' כן?

                            @shishko כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                            יש את M36 , M400 שנדמה לי שהם מומלצים אולי ה M36 יותר נראה לי שהוא יותר גדול קצת

                            יש קישור טוב?

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shishko
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @אבי-ים https://mitmachim.top/topic/81322/בירור-נגן-m36-ב-49-ש-ח-הגיוני

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • שלמה רביבש שלמה רביב

                              הם גדולים לילד קטן ואני חושב שהוא לא צריך חישן תזוזה כי יש אפליקציה לסיבוב מסך

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shishko
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                              הם גדולים לילד קטן ואני חושב שהוא לא צריך חישן תזוזה כי יש אפליקציה לסיבוב מסך

                              אני אתך, רק נראה שזה בכל אופן מה שהוא רוצה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שלמה רביבש מנותק
                                שלמה רביבש מנותק
                                שלמה רביב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @shishko עלה המחיר

                                לאתר שלי - רביב דיגיטל

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שלמה רביבש שלמה רביב

                                  @shishko עלה המחיר

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shishko
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                                  עלה המחיר

                                  התכוונתי לציטוט לשם יש שם כמה קישורים לא אחזתי שיהיה כתוב ב 49 ש"ח

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מגנוס קרלסןמ מנותק
                                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                                    מגנוס קרלסן
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @אבי-ים כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                                    סרטים את רוצה לחסום?

                                    כן

                                    לא נראה לי שאפשר

                                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S shishko

                                      @שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                                      עלה המחיר

                                      התכוונתי לציטוט לשם יש שם כמה קישורים לא אחזתי שיהיה כתוב ב 49 ש"ח

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אבי ים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @shishko כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                                      לא אחזתי שיהיה כתוב ב 49 ש"ח

                                      כן אבל עכשיו סתם התבאסתי.... 😉

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלמה רביבש מנותק
                                        שלמה רביבש מנותק
                                        שלמה רביב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        כי תמיד אפשר להכניס אפליקציה של סרטים

                                        לאתר שלי - רביב דיגיטל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                          @אבי-ים כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                                          סרטים את רוצה לחסום?

                                          כן

                                          לא נראה לי שאפשר

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shishko
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | קישור לנגן מומלץ:

                                          לא נראה לי שאפשר

                                          על איזה מכשיר אתה מדבר ובאיזה סוג חסימה?

                                          מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר