בירור | למה אני לא מקבל הודעות מהפורום כאן
-
@ועד גם אני לא קיבלתי
יתכן שנגמר החבילה בשרת המיילים של הפורום
קלטו על איזה סדר גודל מדובר
בכל מקרה במידה וישנם עוד משתמשים שחווים את זה אמליץ לתייג את ההנהלה -
@שלמה-ברייר כתב בבירור | למה אני לא מקבל הודעות מהפורום כאן:
גם אני ניראה לי אני לא בטוח
את זה קיבלתי
מוזר
אולי זה הסתדר, אולי זה רק לפעמים -
@שלמה-ברייר כתב בבירור | למה אני לא מקבל הודעות מהפורום כאן:
גם אני ניראה לי אני לא בטוח
את זה קיבלתי
מוזר
אולי זה הסתדר, אולי זה רק לפעמים@דורש-טוב כתב בבירור | למה אני לא מקבל הודעות מהפורום כאן:
@שלמה-ברייר כתב בבירור | למה אני לא מקבל הודעות מהפורום כאן:
גם אני ניראה לי אני לא בטוח
את זה קיבלתי
מוזר
אולי זה הסתדר, אולי זה רק לפעמיםגם לי זה היסתרד פיתהום
-
@דורש-טוב כתב בבירור | למה אני לא מקבל הודעות מהפורום כאן:
@שלמה-ברייר כתב בבירור | למה אני לא מקבל הודעות מהפורום כאן:
גם אני ניראה לי אני לא בטוח
את זה קיבלתי
מוזר
אולי זה הסתדר, אולי זה רק לפעמיםגם לי זה היסתרד פיתהום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
