בעיה | קבצים של BMK שעל כל קובץ טי אקס טי נוצר עוד קובץ כזה (בנגן)
-
תודה רבה לכולם על העזרה ואל הכולל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תודה מכול הלב
-
תודה רבה על הכול איך אני מסמן נפתר?
-
תודה רבה על הכול איך אני מסמן נפתר?
@יצחק-המלך-והחכם כתב בבעיה | קבצים של BMK שעל כל קובץ טי אקס טי נוצר עוד קובץ כזה (בנגן):
תודה רבה על הכול איך אני מסמן נפתר?
בשלוש נקודות שמתחת לפוסט הראשון, ואגב אין צורך בכ"כ הרבה תגובות (גם אם א"א לערוך)
-
@יצחק-המלך-והחכם כתב בבעיה | קבצים של BMK שעל כל קובץ טי אקס טי נוצר עוד קובץ כזה (בנגן):
תודה רבה על הכול איך אני מסמן נפתר?
בשלוש נקודות שמתחת לפוסט הראשון, ואגב אין צורך בכ"כ הרבה תגובות (גם אם א"א לערוך)
@השטייגעניסט
אני מתנצל -
תודה רבה על הכול איך אני מסמן נפתר?
-
@יצחק-המלך-והחכם בכלי נושא אם סימנת את הנושא כשאלה, יש לך אח"כ אפשרות לסמן את זה כנפתר.
@אלישי
איך אני פשוט חדש אז אני לא יודע -
א אלישי סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אלישי סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יצחק-המלך-והחכם בכלי נושא אם סימנת את הנושא כשאלה, יש לך אח"כ אפשרות לסמן את זה כנפתר.
@אלישי
תסתכל בבקשה אם אתה יכול
על מה אני צריך ללחוץ? תודה רבה -
@אלישי
תסתכל בבקשה אם אתה יכול
על מה אני צריך ללחוץ? תודה רבה -
@יצחק-המלך-והחכם אני כבר סימנתי את הנושא הזה כבר.
תנסה בנושא האחר שפתחת לעשות את זה.@אלישי על מה ללחוץ בנושא האחר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות