עזרה | איך ניתן להגדיל את האייקונים בשיומי עם hyper os 2.0.1
-
נכנסתי להתאמה אישית אייקונים גררתי את הפס עד הסוף עדיין הכל קטן אם אני בוחר פריסת סמלים צפופה
כדי שיכנסו 5 סמלים ברוחב . ב 4 סמלים הגודל הוא נכון
למעשה הגודל של ה 4 היה לי עד אתמול פרוס על 5 אייקונים אבל הטלפון עדכן את עצמו עלה עם גירסה חדשה ומאז כל הפריסה קטנה
ניסיתי גם דרך נגישות ראייה גודל תצוגה L עדיין זה משונה לא מעוניין להפעיל זכוכית מגדלת
או אפליקציה צד ג ניסיתי nova lancer לא עפתי מעדיף אם יש פיתרון שהאייקונים יגדלו בטלפון במסכים
עדיין לא מצאתי את הפיתרון לזה
אמרו לי אולי ערכת הנושא צריך לשנות שתתמוך איקונים גדולים אבל לא רואים לפני שמתקינים אם הערכת נושא תומכת או לא
תודה מראש
אריאל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות