בעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון) 😪
-
@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:מקלדת בלוטוס יכול לעזור
איך אני מפעיל בלוטוס בכלל???
@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:מקלדת בלוטוס יכול לעזור
איך אני מפעיל בלוטוס בכלל???
נראה לי אפשר להדליק בלוטוס גם שנעול
-
@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@smct כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@עזיז
שתוכל ללחוץ על הכפתור כדי לפתוח את הטלפוןפתחתי את המסגרת= מה עכשיו (אגב חבל שלא אמרתם קודם להוציא את המגירה...)
צודק סליחה
מה קרה למגירה? -
@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:מקלדת בלוטוס יכול לעזור
איך אני מפעיל בלוטוס בכלל???
נראה לי אפשר להדליק בלוטוס גם שנעול
@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:נראה לי אפשר להדליק בלוטוס גם שנעול
נו ואיך??
-
@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:נראה לי אפשר להדליק בלוטוס גם שנעול
נו ואיך??
-
@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:נראה לי אפשר להדליק בלוטוס גם שנעול
נו ואיך??
@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:נראה לי אפשר להדליק בלוטוס גם שנעול
נו ואיך??
בחלונית למעלה
-
@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:נראה לי אפשר להדליק בלוטוס גם שנעול
נו ואיך??
בחלונית למעלה
@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:בחלונית למעלה
לא נפתח בלי קוד!!
-
@smct כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:עכשיו אתה צריך להגיע לכפתורים שבצד השני וללחוץ את הקוד ואז לבטל את הקוד עד שתתקן אותו
סליחה על הבורות אבל מה זה הכפתורים של הצד שני??
-
@smct כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:אתה צריך להגיע למקשים של הטלפון
לשם הגעתי בלי לפתוח... אני לוחץ עושה תחושת לחיצה תכל'ס לא עושה כלום
@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@smct כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:אתה צריך להגיע למקשים של הטלפון
לשם הגעתי בלי לפתוח... אני לוחץ עושה תחושת לחיצה תכל'ס לא עושה כלום
מתחת למקשים של הטלפון יש מקשים מתחת תלחץ עליהם
-
@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:ונופלים לי דברים מכל הכיוונים
מה נופל?
-
@יוסף-אלחנן @smct
הפסיק לעבוד המסך@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@יוסף-אלחנן @smct
הפסיק לעבוד המסךממליץ להפסיק וללכת לחנות טלפונים כי זה יכול לגרום רק נזק
-
@יוסף-אלחנן @smct
הפסיק לעבוד המסך -
@עזיז כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:@יוסף-אלחנן @smct
הפסיק לעבוד המסךממליץ להפסיק וללכת לחנות טלפונים כי זה יכול לגרום רק נזק
@מתמחה-בטופ כתב בבעיה | ננעל לי הפל' (שיאומי מקשים-ועדת הרבנים המילטון)
:ממליץ להפסיק וללכת לחנות טלפונים כי זה יכול לגרום רק נזק
אני חושב שאתה צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות