בקשת מידע | בעיה במערכת המולטימדיה ברכב
-
יש לי רכב מדגם סקודה קודיאק הרכב אצלי כחמש שנים, לפני כמה חודשים צצה בעיה שאני לא מצליח לפתור
במערכת המולטימדיה של הרכב ישנה אפשרות להיכנס לאפליקציות מובנות ברכב כגון וויז וכו' כאמור לפני כמה חודשים המערכת הזו לא מצליחה לעלות והכפתור שאמור לפתוח את זה לא מגיב ללחיצות.
אשמח לשמוע ממישהו שיש לו את הרכב הזה או אחד ששמע על הבעיה הזו ספציפית, במוסך הרשמי של סקודה אמרו לי שאין מה לעשות, אלא רק להחליף את כל המסך עם המחשב של הרכב - טיפול שעולה 2,500 ש"ח.
בבקשה שתפו מידע, תודה! -
יש לי רכב מדגם סקודה קודיאק הרכב אצלי כחמש שנים, לפני כמה חודשים צצה בעיה שאני לא מצליח לפתור
במערכת המולטימדיה של הרכב ישנה אפשרות להיכנס לאפליקציות מובנות ברכב כגון וויז וכו' כאמור לפני כמה חודשים המערכת הזו לא מצליחה לעלות והכפתור שאמור לפתוח את זה לא מגיב ללחיצות.
אשמח לשמוע ממישהו שיש לו את הרכב הזה או אחד ששמע על הבעיה הזו ספציפית, במוסך הרשמי של סקודה אמרו לי שאין מה לעשות, אלא רק להחליף את כל המסך עם המחשב של הרכב - טיפול שעולה 2,500 ש"ח.
בבקשה שתפו מידע, תודה!@פסנתר-שקוף ידוע לך איזו מערכת זו? אנדרואיד וכדומה?
-
יש איזה כפתור מתחת לתא כפפות שמאפס אותו
במידה וזה לא עזר אז צריך לבדוק אם המולטימדיה שלך מתחברת לאנדרואיד אוטו ואם כן יש מכשיר שנקרא קארפליי שיכול להיות תחליף מצויין@מוטי-ברנד כתב בבקשת מידע | בעיה במערכת המולטימדיה ברכב:
ואם כן יש מכשיר שנקרא קארפליי שיכול להיות תחליף מצויין
@פסנתר-שקוףכזה צבע: EAU SM6225 LED
-
יש איזה כפתור מתחת לתא כפפות שמאפס אותו
במידה וזה לא עזר אז צריך לבדוק אם המולטימדיה שלך מתחברת לאנדרואיד אוטו ואם כן יש מכשיר שנקרא קארפליי שיכול להיות תחליף מצויין@מוטי-ברנד ניסיתי, לא עבד...
אנסה את הקארפליי.
תודה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות