בירור | ספירה קדימה כחתימה מייל
-
@ezerphone זה הקישור:
https://www.tickcounter.com/countup/431660/123
וזה הטעמת הקוד:
<script>(function(d, s, id) { var js, pjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//www.tickcounter.com/static/js/loader.js"; pjs.parentNode.insertBefore(js, pjs); }(document, "script", "tickcounter-sdk"));</script><a data-type="countup" data-id="431660" class="tickcounter" style="display:block; left:0; width:100%; height:0; position:relative; padding-bottom:25%; margin:0 auto;" title="123" href="//www.tickcounter.com/countup">123</a>@מנשה-2 אז הקוד הוא (כמובן לערוך את הגודל ואפשר לשחק עוד) השאלה איפה אפשר להכניס קוד html במקום כיתוב (אם זה דווקא בgmail אז אפשר על ידי סקריפט)
<iframe src="https://www.tickcounter.com/countup/431660/123" width="200" height="100" style="border: 1px solid #ccc;" </iframe>ואז זה יהיה מוצג ככה

-
@מנשה-2 אז הקוד הוא (כמובן לערוך את הגודל ואפשר לשחק עוד) השאלה איפה אפשר להכניס קוד html במקום כיתוב (אם זה דווקא בgmail אז אפשר על ידי סקריפט)
<iframe src="https://www.tickcounter.com/countup/431660/123" width="200" height="100" style="border: 1px solid #ccc;" </iframe>ואז זה יהיה מוצג ככה

@ezerphone אתה מתכוון להיכנס להגדרות של המייל ולהגדיר חתימה חדשה,
אך היכן אני מכניס את הקוד, לא הצלחתי להבין? -
@ezerphone אתה מתכוון להיכנס להגדרות של המייל ולהגדיר חתימה חדשה,
אך היכן אני מכניס את הקוד, לא הצלחתי להבין?@מנשה-2 אני הייתי שם לו לייק קודם כל...
-
אני מתכוין ל@ezerphone כמובן
-
@מנשה-2 אני הייתי שם לו לייק קודם כל...
@פסנתר-שקוף אתה צודק
אז הנה



אני ב-9 מוניטין ממתין לעוד אחד, כדי לפנק את כולכם - את כל התותחים.
-
@ezerphone אתה מתכוון להיכנס להגדרות של המייל ולהגדיר חתימה חדשה,
אך היכן אני מכניס את הקוד, לא הצלחתי להבין? -
@מנשה-2 כתב בבירור | ספירה קדימה כחתימה מייל:
אתה מתכוון להיכנס להגדרות של המייל ולהגדיר חתימה חדשה,
בחתימת ג'ימייל אי אפשר להכניס HTML
@ע-ה-דכו-ע אז היכן כן?
-
@מנשה-2 כתב בבירור | ספירה קדימה כחתימה מייל:
אתה מתכוון להיכנס להגדרות של המייל ולהגדיר חתימה חדשה,
בחתימת ג'ימייל אי אפשר להכניס HTML
@ע-ה-דכו-ע אפשר דרך סקריפט, לא?
-
@פסנתר-שקוף אתה צודק
אז הנה



אני ב-9 מוניטין ממתין לעוד אחד, כדי לפנק את כולכם - את כל התותחים.
@מנשה-2 אוקיי...
סליחה פשוט אני נתתי כבר 20 היום אז אני לא יכול לתת כרגע
-
@ע-ה-דכו-ע אז היכן כן?
-
@מנשה-2 אוקיי...
סליחה פשוט אני נתתי כבר 20 היום אז אני לא יכול לתת כרגע
@פסנתר-שקוף כתב בבירור | ספירה קדימה כחתימה מייל:
@מנשה-2 אוקיי...
סליחה פשוט אני נתתי כבר 20 היום אז אני לא יכול לתת כרגע
מה אני אשם שכולם עברו את המגבלה
-
@ע-ה-דכו-ע אפשר דרך סקריפט, לא?
@ezerphone כתב בבירור | ספירה קדימה כחתימה מייל:
@ע-ה-דכו-ע אפשר דרך סקריפט, לא?
אולי טקסט רגיל אפשר להכניס דרך סקריפט, אבל לא HTML מוטמע
-
@ezerphone כתב בבירור | ספירה קדימה כחתימה מייל:
@ע-ה-דכו-ע אפשר דרך סקריפט, לא?
אולי טקסט רגיל אפשר להכניס דרך סקריפט, אבל לא HTML מוטמע
@ע-ה-דכו-ע שניה אני בודק כמה אפשרויות
בכל אופן התכוונתי שדברו פה למעלה שהוא יצטרך לעשות קוד שיציג מהשרת שלו והוא יצטרך להחליף תמונה כל יום אז תיקנתי אותו -
@ע-ה-דכו-ע בכל אופן תודה
אבל:

היה פה שיחת חרשים נראה לי🦻...
-
@ע-ה-דכו-ע בכל אופן תודה
אבל:

היה פה שיחת חרשים נראה לי🦻...
-
@ezerphone שהנושא היה להגדיר חתימה במייל ולא באתר..
-
@ezerphone שהנושא היה להגדיר חתימה במייל ולא באתר..
-
@ezerphone בוא נעשה סדר.
אני לא בקי גדול בכל הדברים האלו.- אני צריך להגדיר במייל חתימה אישית שבה יוצג טיימר כפי שהעלתי קישור לעיל.
- דרך היכן אני עושה את זה? דרך ההגדרות של המייל, בחתימה אישית?
-
@ezerphone בוא נעשה סדר.
אני לא בקי גדול בכל הדברים האלו.- אני צריך להגדיר במייל חתימה אישית שבה יוצג טיימר כפי שהעלתי קישור לעיל.
- דרך היכן אני עושה את זה? דרך ההגדרות של המייל, בחתימה אישית?
-
@ezerphone כך את כל הזמן


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות