בקשה | בקשת רינגטון מD20 של QLYX
-
אני מחפש את הרינגטון שנקרא "רינגטון2" בטלפון D20 של QLYX,
אשמח לקבלו כקובץ שמע(מסתבר שזה קיים גם בטלפונים אחרים כמו Q7..)
תודה,
-
אני מחפש את הרינגטון שנקרא "רינגטון2" בטלפון D20 של QLYX,
אשמח לקבלו כקובץ שמע(מסתבר שזה קיים גם בטלפונים אחרים כמו Q7..)
תודה,
-
@לאצי כתב בבקשה | בקשת רינגטון מD20 של QLYX:
@אביי אולי תעלה הקלטה (אפי' חיצונית) כך שנדע במה מדובר?
צודק.
a6c53574-c838-42a3-a88a-92aa07c0e699-הקלטה (11).m4a
זה מה שיש לי כרגע, -
@אביי
זה מה שמצאתי לא יודע אם עוזר אבל זה נמצא שמה במהלך השיר
https://youtu.be/Dtrgwqei7ww?si=vlpoxLJTCSdKsNKw -
@אביי
זה מה שמצאתי לא יודע אם עוזר אבל זה נמצא שמה במהלך השיר
https://youtu.be/Dtrgwqei7ww?si=vlpoxLJTCSdKsNKw@דער-צדיק-נסתר תודה, זה מספיק לי,
איך מצאת את זה? עם זיהוי שירים של גוגל?
-
אני מחפש את הרינגטון שנקרא "רינגטון2" בטלפון D20 של QLYX,
אשמח לקבלו כקובץ שמע(מסתבר שזה קיים גם בטלפונים אחרים כמו Q7..)
תודה,
-
@דער-צדיק-נסתר תודה, זה מספיק לי,
איך מצאת את זה? עם זיהוי שירים של גוגל?
@אביי
עם שאזאם זה אפליקציה שאתה נותן לה לשמוע את השיר והיא מוצאת אותו
אחלה אפליקציה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות