הצעת ייעול | מספרים חסומים
-
שלום לכולם
היות ויש כמה ששלחו לי שבימות המשיח המספרים חסומים פשוט יש לי דרך שהיא עובדת, שאתה מקבל מספר בימות המשיח יש לך לסיום ואתה ממשיך איתם וזה מעביר אותך למערכת שלך אתה נכנס לשלוחת ניהול ואז הוא אומר לך שעדין לא סימת להגדיר ומבקש שתקליט פתיח לקו אתה מקליט (אפילו הודעה ריקה מקסימום אתה משנה) ושומר ואחכ מנתק והמספר נפתח. לי זה תמיד עבד, כמובן אשמח לשמוע תגובות -
שלום לכולם
היות ויש כמה ששלחו לי שבימות המשיח המספרים חסומים פשוט יש לי דרך שהיא עובדת, שאתה מקבל מספר בימות המשיח יש לך לסיום ואתה ממשיך איתם וזה מעביר אותך למערכת שלך אתה נכנס לשלוחת ניהול ואז הוא אומר לך שעדין לא סימת להגדיר ומבקש שתקליט פתיח לקו אתה מקליט (אפילו הודעה ריקה מקסימום אתה משנה) ושומר ואחכ מנתק והמספר נפתח. לי זה תמיד עבד, כמובן אשמח לשמוע תגובות@Y6761373 לא הבנתי מה חידשת, אתה מתכוון לקו שחסום בועדת הרבנים?
-
Y Y6761373 התייחס לנושא זה ב
-
שלום לכולם
היות ויש כמה ששלחו לי שבימות המשיח המספרים חסומים פשוט יש לי דרך שהיא עובדת, שאתה מקבל מספר בימות המשיח יש לך לסיום ואתה ממשיך איתם וזה מעביר אותך למערכת שלך אתה נכנס לשלוחת ניהול ואז הוא אומר לך שעדין לא סימת להגדיר ומבקש שתקליט פתיח לקו אתה מקליט (אפילו הודעה ריקה מקסימום אתה משנה) ושומר ואחכ מנתק והמספר נפתח. לי זה תמיד עבד, כמובן אשמח לשמוע תגובות -
@Y6761373
א. פעם הבאה תפתח בקטגוריה המתאימה
ב. אין שום קשר בין הפתיח לבין ועדת הרבנים, אין התממשקות ביניהם, פשוט במקרה כל הקווים שפתחת בצורה הזו ממילא היו פתוחים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות