עזרה | מה קורה לי לדיסק?
-
ומי זה זה? שטוחן ככה משאבים
אולי @משחזר-מידע פליז עזרה!

@מים-אחרונים זה כנראה בגלל שיש לך דיסק קשיח מסוג HDD והוא הזקין ונהיה מאוד איטי
-
ומי זה זה? שטוחן ככה משאבים
אולי @משחזר-מידע פליז עזרה!

@מים-אחרונים תריץ בדיקת בריאות על הכונן
-
@מים-אחרונים תריץ בדיקת בריאות על הכונן
-
הדיסק שלי מדי פעם מגיע ל 100 אחוז!
מילא המעבד או הזיכרון, אבל הדיסק?
מה זה הסיסטם הזה?

@מים-אחרונים כתב בעזרה | מה קורה לי לדיסק?:
אבל הדיסק?
כמו שנכתב מעלי
הדיסק כנראה כבר לא במיטבו
דוח הSMART? -
@משחזר-מידע @a-y-f @איציק-2
מדובר ב SSD של סאנדיסק 500 ג"ב
נרכש לפני שנה בדיוק. -
הדיסק שלי מדי פעם מגיע ל 100 אחוז!
מילא המעבד או הזיכרון, אבל הדיסק?
מה זה הסיסטם הזה?

@מים-אחרונים זה לא כמה אחוז מהנפח אחסון של הדיסק בשימוש,
זה מראה כמה הדיסק מנצל את היכולת קריאה\כתיבה שלו בזמן נתון. -
@מים-אחרונים זה לא כמה אחוז מהנפח אחסון של הדיסק בשימוש,
זה מראה כמה הדיסק מנצל את היכולת קריאה\כתיבה שלו בזמן נתון.@נמס_בגשם ברור נשמה, אבל למה 100 אחוז?
-
הדיסק שלי מדי פעם מגיע ל 100 אחוז!
מילא המעבד או הזיכרון, אבל הדיסק?
מה זה הסיסטם הזה?

@מים-אחרונים כתב בעזרה | מה קורה לי לדיסק?:
הדיסק שלי מדי פעם מגיע ל 100 אחוז!
תבדוק כמה מ"ב לשנייה זה כאשר הוא במאה אחוז (למשל אם הוא כותב 500 מ"ב בשניה אתה יכול להבין אותו).
@מים-אחרונים כתב בעזרה | מה קורה לי לדיסק?:
מה זה הסיסטם הזה?
יש הרבה תוכנות שהצורה שהן כותבות לדיסק הוא ע"י סיסטם שהוא מתווך בין התוכנות למערכת ההפעלה, כלומר זה לא קשור אליו אלא צריך לבדוק איזה תוכנה השתמשה בו
-
ומי זה זה? שטוחן ככה משאבים
אולי @משחזר-מידע פליז עזרה!

@מים-אחרונים
פורום מייקרוסופט (באנגלית)
בכללי זה מיועד רק לשלוח נתוני שימוש למייקרוסופט ככה שאתה יכול ברוגע לבטל את זה -
@מים-אחרונים
פורום מייקרוסופט (באנגלית)
בכללי זה מיועד רק לשלוח נתוני שימוש למייקרוסופט ככה שאתה יכול ברוגע לבטל את זה@ע-ה-דכו-ע זה לגבי הסיסטם? או התוכנה הנוספת?
ואיך מבטלים? -
@ע-ה-דכו-ע זה לגבי הסיסטם? או התוכנה הנוספת?
ואיך מבטלים? -
@משחזר-מידע @a-y-f @איציק-2
מדובר ב SSD של סאנדיסק 500 ג"ב
נרכש לפני שנה בדיוק.@מים-אחרונים כתב בעזרה | מה קורה לי לדיסק?:
@משחזר-מידע @a-y-f @איציק-2
מדובר ב SSD של סאנדיסק 500 ג"ב
נרכש לפני שנה בדיוק.תלוי בשימושים אבל אם אנחנו מדברים על אותו הדבר - הדיסק הזה לא מיועד לשימושים כבדים ודי הולך לאחר הזמן שציינת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות