באג | קובץ pdf לא עולה כראוי בפורום
-
ניסיתי להעלות שני קבצי PDF ומשום מה הם לא עלו כראוי. אלא שחור ותכלת
זה קשור לנטפרי? או לפורום? ואיך אפשר להעלות אותם כראוי?
https://mitmachim.top/topic/82564/בקשת-מידע-האם-המקרר-הזה-דיגיטלי/30#
בסוף הפוסט
תודה רבה לעוזרים -
ניסיתי להעלות שני קבצי PDF ומשום מה הם לא עלו כראוי. אלא שחור ותכלת
זה קשור לנטפרי? או לפורום? ואיך אפשר להעלות אותם כראוי?
https://mitmachim.top/topic/82564/בקשת-מידע-האם-המקרר-הזה-דיגיטלי/30#
בסוף הפוסט
תודה רבה לעוזרים -
@שטיגליץ
ניסית בקובץ זיפ?@pcinfogmach
תודה רבה לך!
עזרת לי מאוד. -
ניסיתי להעלות שני קבצי PDF ומשום מה הם לא עלו כראוי. אלא שחור ותכלת
זה קשור לנטפרי? או לפורום? ואיך אפשר להעלות אותם כראוי?
https://mitmachim.top/topic/82564/בקשת-מידע-האם-המקרר-הזה-דיגיטלי/30#
בסוף הפוסט
תודה רבה לעוזרים -
ש שטיגליץ סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שטיגליץ סימן נושא זה כנפתר ב
-
ש שטיגליץ התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות