בעיה | מה זאת אומרת האפליקציה נחסמה ע"י מנהל המערכת שלך?
-
ס סקרנות סימן נושא זה כשאלה ב
-
@סקרנות בעבר היה לי את הבעיה הזו, וחיפשתי הרבה עד שמצאתי את התשובה דלהלן:
מפעילים את 'שורת הפקודה' [הפעל כמנהל]
רושמים את השורה הזאת: net user administrator /active:yes [זה מגלה את חשבון המנהל הנסתר]
יוצאים מהחשבון משתמש נוכחי
נכנסים דרך החשבון מנהל [זה לוקח כמה זמן]
מחפשים את התוכנה שרצינו להפעיל - ומפעילים אותה
זהו! פתרנו את הבעיה. התוכנה תהיה זמינה גם בחשבון שלכם
יוצאים מהחשבון מנהל
תבדקו שהתוכנה שתקנתם עובדת
מחזירים את חשבון המנהל למצבו הקודם:
מפעילים את שורת בפקודה
רושמים את השורה הזאת: net user administrator /active:no
זהו הבעיה נפתרה. -
ס סקרנות סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות