בעיה | השבתת dm-verity בנגן M36
-
@איציק-2 אולי עם פירמוט מלא ב sp flash tool (וכמובן החזרת כל הגרסה המקורית ופתיחת הבוטלואדר)
אני לא לוקח אחריות שיש את כל הגרסה שיהיה תואם לאחרי פרמוטאולי גם בהחזרת כל המחיצות המקוריות
הסבה שזה קרה כי שינית משהו במערכת לפני ביטול האימות
-
@ezerphone למה אתה חושב כך?
-
@ezerphone למה אתה חושב כך?
-
@ezerphone בדקתי וראיתי שיש...
-
@ezerphone בדקתי וראיתי שיש...
-
-
השרשתי את הנגן שלי ועשיתי ביטול אימות VBMETA (אני יכול לערוך את הsystem)
אבל כל פעם שאני מדליק את הנגן קופץ לי הודעה של הdm-verity שהמכשיר לא אמין וכוׂ' ואם אני לא אלחץ תוך 5 שניות על כפתור ההפעלה הנגן יכבה
מישהו יודע איך מבטלים/עוקפים את זה??
@אפרים-ד אולי תוכל לעזור -
השרשתי את הנגן שלי ועשיתי ביטול אימות VBMETA (אני יכול לערוך את הsystem)
אבל כל פעם שאני מדליק את הנגן קופץ לי הודעה של הdm-verity שהמכשיר לא אמין וכוׂ' ואם אני לא אלחץ תוך 5 שניות על כפתור ההפעלה הנגן יכבה
מישהו יודע איך מבטלים/עוקפים את זה??
@אפרים-ד אולי תוכל לעזור -
-
@ezerphone הוא לי ביטל טוב את האימות
-
@ezerphone הוא לי ביטל טוב את האימות
-
@ezerphone אימות vbemeta
-
@ezerphone אימות vbemeta
-
@ezerphone הוא לא ביטל טוב את האימות ולכן זה עולה בלופ
-
@danidani כתב בבעיה | השבתת dm-verity בנגן M36:
תשנה לבוט הרגיל
זה באמת עוזר אך דא עקא שאני רוצה בוט מושרש..
-
@איציק-2 זה הפקודה ואז תצרוב בוט מושרש fastboot --disable-verity --disable-verification flash vbmeta vbmeta.img
-
@ezerphone הוא לא ביטל טוב את האימות ולכן זה עולה בלופ
-
@ezerphone צודק לגמרי עימך הסליחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות