בקשת מידע | רוט לנגן M36
-
אשמח לקבל מדריך לצריבת נגן M36, הנגן הזה מאליאקספרס,
מחיפוש שעשיתי בפורום לא מצאתי משהו מתאים ספציפית לזה, אשמח לקבל כאן. תודה רבה לכולם.@יסוד-שביסוד אני עשיתי רוט למכשיר הזה כמו במדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img
רק צריך להפליש גם את הvbmeta
שים לב - אל תסמוך על מדריכים לגבי הכשרה - אם זה מה שאתה מחפש - שמתאימים לאנדרואיד ישן, זה אנדרואיד 13 והשינויים בו יכולים ליצור נזק - חשוב מאוד לגבות את המכשיר -
@יסוד-שביסוד אני עשיתי רוט למכשיר הזה כמו במדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img
רק צריך להפליש גם את הvbmeta
שים לב - אל תסמוך על מדריכים לגבי הכשרה - אם זה מה שאתה מחפש - שמתאימים לאנדרואיד ישן, זה אנדרואיד 13 והשינויים בו יכולים ליצור נזק - חשוב מאוד לגבות את המכשיר -
@יסוד-שביסוד אני עשיתי רוט למכשיר הזה כמו במדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img
רק צריך להפליש גם את הvbmeta
שים לב - אל תסמוך על מדריכים לגבי הכשרה - אם זה מה שאתה מחפש - שמתאימים לאנדרואיד ישן, זה אנדרואיד 13 והשינויים בו יכולים ליצור נזק - חשוב מאוד לגבות את המכשיר -
@למה-באתי וצריך להסיר אימות של הוובמטא או שאם אני צורב בSP לא צריך?
(אגב הביטול של האימות מצריך פירמוט?) -
@פיני10 כתב בבקשת מידע | רוט לנגן M36:
@למה-באתי וצריך להסיר אימות של הוובמטא או שאם אני צורב בSP לא צריך?
(אגב הביטול של האימות מצריך פירמוט?)אני צרבתי בלי ביטול האימות. מספיק לצרוב את המקורי
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות