בירור | סיסמה למייל
-
שלום האם יש אפשרות לעשות סיסמה למייל שכל פעם שנכנסים יהיה צריך לעשות סיסמה ושלא כל פעם שנכנסים יהיה צריך לצאת מהחשבון?
-
שלום האם יש אפשרות לעשות סיסמה למייל שכל פעם שנכנסים יהיה צריך לעשות סיסמה ושלא כל פעם שנכנסים יהיה צריך לצאת מהחשבון?
@7707701239 כתב בבירור | סיסמה למייל:
שלום האם יש אפשרות לעשות סיסמה למייל שכל פעם שנכנסים יהיה צריך לעשות סיסמה ושלא כל פעם שנכנסים יהיה צריך לצאת מהחשבון?
?
תנסה לפרט יותר מה הבעיה
-
@7707701239 כתב בבירור | סיסמה למייל:
שלום האם יש אפשרות לעשות סיסמה למייל שכל פעם שנכנסים יהיה צריך לעשות סיסמה ושלא כל פעם שנכנסים יהיה צריך לצאת מהחשבון?
?
תנסה לפרט יותר מה הבעיה
@mps אני רוצה שכל פעם שנכנסים יהיה צריך לעשות סיסמה בלי שכל פעם אחרי שסיימתי להיות במייל אני יהיה צריך להתנתק בשביל שפעם הבאה יהיה לי סיסמה
-
@mps אני רוצה שכל פעם שנכנסים יהיה צריך לעשות סיסמה בלי שכל פעם אחרי שסיימתי להיות במייל אני יהיה צריך להתנתק בשביל שפעם הבאה יהיה לי סיסמה
@7707701239 פשוט כל פעם שאתה נכנס למייל, תיכנס מחלון אנונימי, וכך כשתסגור אותו לא ישמר הכניסה
(פעם אחת תיכנס מחלון רגיל - ותצא, כדי שישמר לך ברשימת המיילים גם בחלון אנונימי ולא תצטרך להקיש את המייל כל פעם)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות