בעיה | תקלה במצלמה
-
@מנשה-2 אז תפעל לפי מה שכתבתי שם שלב אחרי שלב
או שלחילופין תנסה להפעיל את "פותר הבעיות" של "קבלת עזרה" -
@מנשה-2 כתב בבעיה | תקלה במצלמה:
במנהל התקנים הוא לא מופיע בכלל המצלמה.
תנסה למצוא driver באתר היצרן
-
@מנשה-2 כתב בבעיה | תקלה במצלמה:
במנהל התקנים הוא לא מופיע בכלל המצלמה.
תנסה למצוא driver באתר היצרן
@משחזר-מידע התקנתי,
לא עזר. -
@משחזר-מידע התקנתי,
לא עזר. -
@מנשה-2 לא יודע אם הסתדרת,
עכ"פ לי היתה בעיה ממש כזו במחשב של לנובו, המחשב עדיין באחריות, יצרתי איתם קשר, הם ניסו לעזור לי מרחוק עם התקנות ודרייברים, ומשראו שזה לא עוזר, שלחו לי טכנאי הביתה שהחליף לי את המצלמה במחשב.
אם המחשב שלך עדיין באחריות - תפנה אל החברה, ואם לא, תחליט אם שווה לך להשקיע בתיקון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
