מדריך | מדריך להכשרת הנגן m36
-
משהו יכול להגיד לי מה לעשות הנגן נתקע לי הוא לא נדלק אחרי הצריבה
-
@ezerphone לא הבנתי, מה הבעיה?
-
@ezerphone אחרי הSP מה עושים בשביל להדליק את הנגן?
-
@ezerphone אחרי הSP מה עושים בשביל להדליק את הנגן?
@שמש-בגבעון לא הבנתי אחרי שמה עשית בsp?
-
@שמש-בגבעון לא הבנתי אחרי שמה עשית בsp?
@ezerphone החלפתי גרסה
-
@ezerphone החלפתי גרסה
@שמש-בגבעון מדליקים רגיל מה מסובך
-
הנגן לא נדלק
-
יש מה לעשות?
-
הנגן לא נדלק
@שמש-בגבעון מה זה עושה
-
כלום מסך מכובה אבל אפשר לצרוב אותו עוד פעם אבל גם אז זה לא נדלק
-
כלום מסך מכובה אבל אפשר לצרוב אותו עוד פעם אבל גם אז זה לא נדלק
@שמש-בגבעון מוזר
-
יש מה לעשות?
-
כנראה שפספסתי איזה חלק אבל אני לא יודע מה
-
כנראה שפספסתי איזה חלק אבל אני לא יודע מה
@שמש-בגבעון תבדוק אם יש בטריה... ע"י הטענה...
-
@שמש-בגבעון תבדוק אם יש בטריה... ע"י הטענה...
הייתי רוצה אבל המסך לא נדלק
-
הנגן ב"ה נדלק באמת אין לו בטריה אבל יש לו כיתוב על המסך
-
הנגן ב"ה נדלק באמת אין לו בטריה אבל יש לו כיתוב על המסך
@שמש-בגבעון כתוב safe mode?
-
@שמש-בגבעון כתוב safe mode?
-
@ezerphone
תעלה צילו"מ -
@ezerphone
תעלה צילו"מ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

