שיתוף | תיקוני באגים בנגן m36
-
@ezerphone תוכל לתת לי תקציר למי שלא התנסה ברוט?.. מה הפעולות שאני עושה בעצם? ואיך אני יכול לצרוב חזרה את הגירסה המקורית (אחרי שהורדתי אותה מהפורום)
-
@ezerphone תוכל לתת לי תקציר למי שלא התנסה ברוט?.. מה הפעולות שאני עושה בעצם? ואיך אני יכול לצרוב חזרה את הגירסה המקורית (אחרי שהורדתי אותה מהפורום)
-
@yj05485 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
איך אני יכול לצרוב חזרה את הגירסה המקורית (אחרי שהורדתי אותה מהפורום)
sp flash
כרגיל@ezerphone צרבת פעם גרסה?
-
@ezerphone צרבת פעם גרסה?
-
@אפרים-ד כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
דבר ראשון פתיחת בוטלואדר
את הסקריפט ששם, צריך להתקין דרייברים למחשב? וגם פאסטבוט למחשב? ולשחרר בוטלאודר במחשב וכו' וכו'
או שהנגן צריך להיות מחובר בזמן שאני מפעיל את הסקריפט?
פתחתי מפתחים, אז בעצם מה הלאה? -
@ezerphone פתחת פעם בוטלואדר?
-
@ezerphone פתחת פעם בוטלואדר?
-
@ezerphone
fastboot flashing unlock = זה הפקודה שצריך במצב פאסטבוט. תראה ב מדריך שמה. -
@אפרים-ד כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
צריך דרייברים פאטבוט ואז שחרור בוטלואדר
שזה פעולה 2 ו3 בסקריפט?
-
@אפרים-ד כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
fastboot flashing unlock
לא הצלחתי להבין מזה כל הפקודות האלה ואיפה מכניסים אותם
עזוב את זה שלא הצלחתי להבין מי דיבר על פאסבוט@ezerphone תקרא את המדריך שם
-
@ezerphone תקרא את המדריך שם
-
@ezerphone להכשיר את הנגן
-
@ezerphone להכשיר את הנגן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות