שיתוף | תיקוני באגים בנגן m36
-
@הסקרן כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@אפרים-ד אבל אחרי הרוט לא הצלחתי להסיר את הוויפי
אתה יודע מה צריך לערוך?להתקין את המודל ro2rw ולעשות על פי המדריך פה בפורום
-
@למה-באתי כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
להתקין את המודל ro2rw ולעשות על פי המדריך פה בפורום
אוקיי!
אבל אחרי שאני מתקין את המודל ועושה super חדש איך אני עושה את הsuper כשר? -
@פיני10 לרוט צריך לתקן את הבוט במגיסק ולתקן גם את הvbmeta - אפשרי ב - fastboot (לבוט נראה לי צריך vbmeta_a אבל תעשה הכל)
fastboot flash --disable-verity --disable-verification vbmeta vbmeta.img -
@הסקרן כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@אפרים-ד אבל אחרי הרוט לא הצלחתי להסיר את הוויפי
אתה יודע מה צריך לערוך?להתקין את המודל ro2rw ולעשות על פי המדריך פה בפורום
-
-
-
@סתם-אחד-0 זה רק לחסום ולא לערוך את הסמלים
-
@סתם-אחד-0 זה רק לחסום ולא לערוך את הסמלים
-
@סתם-אחד-0 איפה אתה אוחז?
לפני הרוט או אחרי? -
@סתם-אחד-0 איפה אתה אוחז?
לפני הרוט או אחרי? -
@סתם-אחד-0 https://apk.shnet.app/assets/uploads/files/1723548319831-וביערת-את-הוויפי.apk
תנסה עם זה
תודיע אם זה עובד -
@סתם-אחד-0 https://apk.shnet.app/assets/uploads/files/1723548319831-וביערת-את-הוויפי.apk
תנסה עם זה
תודיע אם זה עובד -
-
-
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
לבוט לא צריך את ה BOOT_A.IMG ?
ואחרי שאני מסיר את האימות אז אני יכול לצורב עם SP?בוט זה = BOOT_A
אחרי שאתה מסיר את האימות אתה יכול לצרוב מה שאתה רוצה רק אל תצרוב בחזרה את הvbmeta המקורי שלא מתוקן -
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
לבוט לא צריך את ה BOOT_A.IMG ?
ואחרי שאני מסיר את האימות אז אני יכול לצורב עם SP?בוט זה = BOOT_A
אחרי שאתה מסיר את האימות אתה יכול לצרוב מה שאתה רוצה רק אל תצרוב בחזרה את הvbmeta המקורי שלא מתוקן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות