שאלה | חסימת שיחות מרמי לוי להוט מובייל
-
יש לי סים של רמי לוי והוא לא נותן לקבל ולהוציא שיחות להוט מובייל הסים עצמו חדש ולא מופיע בו הסמל של רמי לוי וגם הצג הטלפון הוא מציג שזה סים של פלאפון אבל את החשבונית אני כן מקבל מרמי לוי מישהו יודע מה הפיתרון
@יצחקילה להתקשר אליהם *166
-
@יצחקילה כתב בשאלה | חסימת שיחות מרמי לוי להוט מובייל:
התקשרתי והם לא יודעים מה לעשות חוץ מלהחליף סים
אין שום סיכוי שבעולם שזה קשור לסים פיזית אם אתה יכול לחייג לקו ברשת אחרת חוץ מהוט מובייל.
אתה צריך לבדוק מול התמיכה של החברה למה זה לא נותן לך לחייג למספר מסוים -
יש לי סים של רמי לוי והוא לא נותן לקבל ולהוציא שיחות להוט מובייל הסים עצמו חדש ולא מופיע בו הסמל של רמי לוי וגם הצג הטלפון הוא מציג שזה סים של פלאפון אבל את החשבונית אני כן מקבל מרמי לוי מישהו יודע מה הפיתרון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות