בקשת מידע | הרשאה להתקנת גירסא
-
שלום וברכה
האם ישנה אפשרות להתקין הרשאה על מחשב ביתי ע"מ להתקין גירסא חדשה לנגן M390
יישר כח@אדם-החושב הרשאה?
-
שלום וברכה
האם ישנה אפשרות להתקין הרשאה על מחשב ביתי ע"מ להתקין גירסא חדשה לנגן M390
יישר כח@אדם-החושב עושים את זה באמצעות התוכנה SP flesh מקווה שכתבתי נכון את השם
חפש מדריכים לזה בפורום -
@אדם-החושב עושים את זה באמצעות התוכנה SP flesh מקווה שכתבתי נכון את השם
חפש מדריכים לזה בפורום@shishko כתב בבקשת מידע | הרשאה להתקנת גירסא:
@אדם-החושב עושים את זה באמצעות התוכנה SP flesh מקווה שכתבתי נכון את השם
חפש מדריכים לזה בפורוםלא מצאתי בפורום, גם באשכול שפתחתי לשם כך לא ענו לי, אולי יש לך את התוכנה?
תודה רבה -
@shishko כתב בבקשת מידע | הרשאה להתקנת גירסא:
@אדם-החושב עושים את זה באמצעות התוכנה SP flesh מקווה שכתבתי נכון את השם
חפש מדריכים לזה בפורוםלא מצאתי בפורום, גם באשכול שפתחתי לשם כך לא ענו לי, אולי יש לך את התוכנה?
תודה רבה@אדם-החושב בטח הסתדרת, רק ליתר ביטחון תרשום בדפדפן spflashtool.com ומיד תגיע למקום הנכון
-
@אדם-החושב בטח הסתדרת, רק ליתר ביטחון תרשום בדפדפן spflashtool.com ומיד תגיע למקום הנכון
@אזולאי כתב בבקשת מידע | הרשאה להתקנת גירסא:
@אדם-החושב בטח הסתדרת, רק ליתר ביטחון תרשום בדפדפן spflashtool.com ומיד תגיע למקום הנכון
דווקא לא...
הקישור הביא לי משהו אחר לגמרי!
תודה רבה -
@אזולאי כתב בבקשת מידע | הרשאה להתקנת גירסא:
@אדם-החושב בטח הסתדרת, רק ליתר ביטחון תרשום בדפדפן spflashtool.com ומיד תגיע למקום הנכון
דווקא לא...
הקישור הביא לי משהו אחר לגמרי!
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות