עזרה | האם יש דרך לפתוח מחלוקת בעלי אקספרס ללא האפליקציה
-
באופן עקרוני כדי לפתוח מחלוקת או לכתוב ביקורת בעלי אקספרס צריך את האפליקציה שלהם שחסומה משום מה בנט-פרי, האם מישהו יודע על דרך נוספת?
-
באופן עקרוני כדי לפתוח מחלוקת או לכתוב ביקורת בעלי אקספרס צריך את האפליקציה שלהם שחסומה משום מה בנט-פרי, האם מישהו יודע על דרך נוספת?
@ישראל-קינג ברור שאפשר

ואז ''החזר והחזרה''

-
ניסיתי מה שכתבת
אין אצלי כזו אופציה
יש רק הוסף לעגלה או חוות דעת -
ניסיתי מה שכתבת
אין אצלי כזו אופציה
יש רק הוסף לעגלה או חוות דעת@ישראל-קינג
לחצת על
פרטי הזמנה
או על
מעקב אחר ההזמנה
זה שני קישורים שונים
צריך ללחוץ על פרטי ההזמנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות