בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
@אבאלה כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@פסטיבל זה בא והולך כל הזמן
תרענן כל כמה דקותמנין לך זאת?
כבר שעתיים שנגמר@ידידים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@אבאלה כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@פסטיבל זה בא והולך כל הזמן
תרענן כל כמה דקותמנין לך זאת?
כבר שעתיים שנגמראצלי מופיע עכשיו 63 זמין
-
@ידידים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@אבאלה כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@פסטיבל זה בא והולך כל הזמן
תרענן כל כמה דקותמנין לך זאת?
כבר שעתיים שנגמראצלי מופיע עכשיו 63 זמין
@פסטיבל כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@ידידים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@אבאלה כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@פסטיבל זה בא והולך כל הזמן
תרענן כל כמה דקותמנין לך זאת?
כבר שעתיים שנגמראצלי מופיע עכשיו 63 זמין
זה לא אומר כלום
בכל'ס ניסיתי לשנות את המיקום לכל מיני מדינות ולא נותן לשלוח -
מישהו הצליח לשלוח לישראל?
וזה הקישור? כדאי או לא?
https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr -
מישהו הצליח לשלוח לישראל?
וזה הקישור? כדאי או לא?
https://he.aliexpress.com/item/1005007987688749.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.5038Kd4mKd4m1k&algo_pvid=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a&algo_exp_id=f30cb28b-be7c-4eb4-875a-3631c301b08a-0&pdp_npi=4%40dis!ILS!420.60!172.93!!!818.92!336.69!%40213bdb8817327386581698773e2362!12000043169469654!sea!IL!0!ABX&curPageLogUid=8LDzsckZgNtA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&gatewayAdapt=glo2isr@מים-אחרונים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
מישהו הצליח לשלוח לישראל?
אחי
אי אפשר לשלוח לשום מדינה
תנסה ותראה -
@אבאלה כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@פסטיבל זה בא והולך כל הזמן
תרענן כל כמה דקותמנין לך זאת?
כבר שעתיים שנגמר -
הנגן שלי הגיע לארץ, מישהו יכול לשאר מתי בערך זה אמור לבוא אליי??
אני גר באזור אשדוד @למה-באתי@ישצצרר מה זאת אומרת הגיע לארץ אם יש לך אופציה תוריד את האפליקציה של דואר ישראל ותתחבר ואז תוכל לדעת בדיוק מה קורה איתו בכל אופן לי בכללי לקח יומיים בערך מאז שקיבלתי את ההודעה שזה במרכז מיון עד שהגיע
עריכה; אם קיבלת הודעה מדואר ישראל (Israel post) שהמשלוח הגיע לארץ זה אמור להגיע כבר תוך יום יומים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


