שיתוף | תיקוני באגים בנגן m36
-
הי חברים יש לי ולחבר שלי את הנגן לחבר שלי יש 4 גיגה ראם ואין OTG ולי יש 3 גיגה ראם ויש לי OTG
זה יכול להיות מכשיר שונה?
@למה-באתי @אפרים-ד @אלוף-תימן -
הי חברים יש לי ולחבר שלי את הנגן לחבר שלי יש 4 גיגה ראם ואין OTG ולי יש 3 גיגה ראם ויש לי OTG
זה יכול להיות מכשיר שונה?
@למה-באתי @אפרים-ד @אלוף-תימן@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
הי חברים יש לי ולחבר שלי את הנגן לחבר שלי יש 4 גיגה ראם ואין OTG ולי יש 3 גיגה ראם ויש לי OTG
זה יכול להיות מכשיר שונה?
@למה-באתי @אפרים-ד @אלוף-תימןאין m36 אם 4 ram נכון להיום לכן ככל הנראה זה דגם אחר מה שיש לו (גם בm36 הישן שהיה ללא otg היה רק 3 ram ולא 4)
-
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
הי חברים יש לי ולחבר שלי את הנגן לחבר שלי יש 4 גיגה ראם ואין OTG ולי יש 3 גיגה ראם ויש לי OTG
זה יכול להיות מכשיר שונה?
@למה-באתי @אפרים-ד @אלוף-תימןאין m36 אם 4 ram נכון להיום לכן ככל הנראה זה דגם אחר מה שיש לו (גם בm36 הישן שהיה ללא otg היה רק 3 ram ולא 4)
@דובי-ג כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
הי חברים יש לי ולחבר שלי את הנגן לחבר שלי יש 4 גיגה ראם ואין OTG ולי יש 3 גיגה ראם ויש לי OTG
זה יכול להיות מכשיר שונה?
@למה-באתי @אפרים-ד @אלוף-תימןאין m36 אם 4 ram נכון להיום לכן ככל הנראה זה דגם אחר מה שיש לו (גם בm36 הישן שהיה ללא otg היה רק 3 ram ולא 4)
אז יש שלש מכשירים?
-
@דובי-ג כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
הי חברים יש לי ולחבר שלי את הנגן לחבר שלי יש 4 גיגה ראם ואין OTG ולי יש 3 גיגה ראם ויש לי OTG
זה יכול להיות מכשיר שונה?
@למה-באתי @אפרים-ד @אלוף-תימןאין m36 אם 4 ram נכון להיום לכן ככל הנראה זה דגם אחר מה שיש לו (גם בm36 הישן שהיה ללא otg היה רק 3 ram ולא 4)
אז יש שלש מכשירים?
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@דובי-ג כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
הי חברים יש לי ולחבר שלי את הנגן לחבר שלי יש 4 גיגה ראם ואין OTG ולי יש 3 גיגה ראם ויש לי OTG
זה יכול להיות מכשיר שונה?
@למה-באתי @אפרים-ד @אלוף-תימןאין m36 אם 4 ram נכון להיום לכן ככל הנראה זה דגם אחר מה שיש לו (גם בm36 הישן שהיה ללא otg היה רק 3 ram ולא 4)
אז יש שלש מכשירים?
לנגן m36 יש סה״כ שתי גרסאות הישנה והחדשה (עם ובלי otg) יש דגם דומה שהוא אנדרואיד 9 ו32 ג'יגה בייט זיכרון פנימי שנמכר בארץ
לגבי הדגם של חבר שלך @פיני10 אני לא יודע על מה מדובר אולי באמת תעלה תמונות.. -
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@דובי-ג כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@פיני10 כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
הי חברים יש לי ולחבר שלי את הנגן לחבר שלי יש 4 גיגה ראם ואין OTG ולי יש 3 גיגה ראם ויש לי OTG
זה יכול להיות מכשיר שונה?
@למה-באתי @אפרים-ד @אלוף-תימןאין m36 אם 4 ram נכון להיום לכן ככל הנראה זה דגם אחר מה שיש לו (גם בm36 הישן שהיה ללא otg היה רק 3 ram ולא 4)
אז יש שלש מכשירים?
לנגן m36 יש סה״כ שתי גרסאות הישנה והחדשה (עם ובלי otg) יש דגם דומה שהוא אנדרואיד 9 ו32 ג'יגה בייט זיכרון פנימי שנמכר בארץ
לגבי הדגם של חבר שלך @פיני10 אני לא יודע על מה מדובר אולי באמת תעלה תמונות..@דובי-ג הנגן אצל חבר שלי שגר רחוק ממני אז אין לי תמונות אבל זה אנדרואיד 13 נראה בפנים ובחוץ בול כמו שלי רק לו כתוב בזיכרון 4 ג'יגה ראם
ונראה לי ששנינו קנינו מאותו קישוראגב עכשיו אני רואה שזה אפ' לא אותו מעבד המכשיר לא לידי אבל שלי נראה לי MT6762 ולא MT6765
אני יעדכן בהמשך... -
-
-
@למה-באתי תכלס אני רוצה לצרוב רוט עם SP זה אפשרי?ואם כן איזה מחיצות אני צריך לצרוב? (יש איזה שלש וובמטא)
-
@פיני10 לרוט צריך לתקן את הבוט במגיסק ולתקן גם את הvbmeta - אפשרי ב - fastboot (לבוט נראה לי צריך vbmeta_a אבל תעשה הכל)
fastboot flash --disable-verity --disable-verification vbmeta vbmeta.img -
@פיני10 לרוט צריך לתקן את הבוט במגיסק ולתקן גם את הvbmeta - אפשרי ב - fastboot (לבוט נראה לי צריך vbmeta_a אבל תעשה הכל)
fastboot flash --disable-verity --disable-verification vbmeta vbmeta.img -
@הסקרן כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
@אפרים-ד אבל אחרי הרוט לא הצלחתי להסיר את הוויפי
אתה יודע מה צריך לערוך?להתקין את המודל ro2rw ולעשות על פי המדריך פה בפורום
-
@למה-באתי כתב בשיתוף | תיקוני באגים בנגן m36:
להתקין את המודל ro2rw ולעשות על פי המדריך פה בפורום
אוקיי!
אבל אחרי שאני מתקין את המודל ועושה super חדש איך אני עושה את הsuper כשר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
