בקשת מידע | בקשת מידע | לוגו בחינם גם בהורדה
-
@ayg, אני גם ממליץ מאוד על קנבה. הכי משתלם שיש. ו @דיס, אני לא מבין מה כתבת שרק חודש ראשון חינם
, לתמיד זה בחינם (אני עם זה כבר כמה שנים טובות), רק מנוי פרו הוא חודש ראשון חינם, אבל רוב התבניות והאלמנטים שבאתר הם חינמים לגמרי בכל זמן שהוא!
אני עשיתי אם קנבה בלי הפרו לוגואים, פוסטרים, סרטונים, מצגות, כרטיסי ביקור, חותמת דיגיטלית למייל, מה לא - בחינם. מומלץ מאוד. -
@ayg, אני גם ממליץ מאוד על קנבה. הכי משתלם שיש. ו @דיס, אני לא מבין מה כתבת שרק חודש ראשון חינם
, לתמיד זה בחינם (אני עם זה כבר כמה שנים טובות), רק מנוי פרו הוא חודש ראשון חינם, אבל רוב התבניות והאלמנטים שבאתר הם חינמים לגמרי בכל זמן שהוא!
אני עשיתי אם קנבה בלי הפרו לוגואים, פוסטרים, סרטונים, מצגות, כרטיסי ביקור, חותמת דיגיטלית למייל, מה לא - בחינם. מומלץ מאוד.@בנימין-כפיר אתה רוצה לעשות גם לי?
ניסיתי לעשות סמיילי אבל אני לא מוצא בפורום -
מה אתה צריך בדיוק, תוכל לפרט?
-
מה אתה צריך בדיוק, תוכל לפרט?
-
-
@ayg כתב בבקשת מידע | בקשת מידע | לוגו בחינם גם בהורדה:
@חטח במה הוא מוגבל
יכול ליצור רק תמונה אחת (נכון לעכשיו) בערך כל חצי שעה.
-
@ayg ,אם אתה רוצה ליצור סמיילי כלשהו (הבנתי נכון?), לא ממליץ לך לנסות את GPT. נסה את https://ideogram.ai/t/explore.
יוצר תמונות AI הטוב ביותר שמצאתי עד כה. הוא יודע ליצור באיכות מטורפת, ללא עיוותים, יודע לכתוב טקסט באנגלית בצורה מטורפת, בלוגואים עם טקסט הוא יודע לעשות אפקטים בטקסט - משהו פשוט מטורף! (הייתי שמח לעשות לך, פשוט נגמר לי הקרדיטים).מעלה דוגמאות משם

מומלץ מאוד
-
@ayg שלח לי למיל 0556719684K @GMAUL.COM (תוריד את הרווח כמובן)
-
@ayg ,אם אתה רוצה ליצור סמיילי כלשהו (הבנתי נכון?), לא ממליץ לך לנסות את GPT. נסה את https://ideogram.ai/t/explore.
יוצר תמונות AI הטוב ביותר שמצאתי עד כה. הוא יודע ליצור באיכות מטורפת, ללא עיוותים, יודע לכתוב טקסט באנגלית בצורה מטורפת, בלוגואים עם טקסט הוא יודע לעשות אפקטים בטקסט - משהו פשוט מטורף! (הייתי שמח לעשות לך, פשוט נגמר לי הקרדיטים).מעלה דוגמאות משם

מומלץ מאוד
@בנימין-כפיר חסום בנטפרי

-
@חטח אין לי מושג למה.. אין שם שום דבר בעייתי (אני עם אתרוג)
אני יכול לעשות לך דברים, אני ינסה להיכנס מחשבון אחר כדי לקבל קרדיטים -
ובאמת, בנתיים לא מצאתי AI אחד שיכול להתקרב לרמה שלו
-
ועכשיו אני רואה שגם ג'י פי טי מאוד השתפר ביצירת התמונות - כבר אין את כל העיוותים האלה, תמונות חלקות. רק שאני מבקש טקסט הוא כותב שיש שגיאה ביצירת טקסט.
ביקשתי ממנו תמונה מסובכת עם הרבה גרפיקה, וחייב לציין שהוא ממש השתפר. -
@ayg ,אם אתה רוצה ליצור סמיילי כלשהו (הבנתי נכון?), לא ממליץ לך לנסות את GPT. נסה את https://ideogram.ai/t/explore.
יוצר תמונות AI הטוב ביותר שמצאתי עד כה. הוא יודע ליצור באיכות מטורפת, ללא עיוותים, יודע לכתוב טקסט באנגלית בצורה מטורפת, בלוגואים עם טקסט הוא יודע לעשות אפקטים בטקסט - משהו פשוט מטורף! (הייתי שמח לעשות לך, פשוט נגמר לי הקרדיטים).מעלה דוגמאות משם

מומלץ מאוד
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות