בירור | רחפן מעלי שנתקע במכס
-
@יצחק-בר איזה מהם?

@יצחק-בר אשמח אם מישהו שכבר ניסה יוכל לבדוק לי בקישור בקשה ממשרד התקשורת איזה תדר אני צריך לבחור מהתדרים שהם מצעים שמתאים לתדר 2.4Gh
-
-
@יצחק-בר לצערי סרבו על הטופס הראשון.
ולטופס השני שכבר שיניתי לתדר המתאים עדיין לא הגיבו. (אפילו ששלחתי את שניהם באותו היום) -
@יצחק-בר לצערי סרבו על הטופס הראשון.
ולטופס השני שכבר שיניתי לתדר המתאים עדיין לא הגיבו. (אפילו ששלחתי את שניהם באותו היום) -
@יאיר1997 כתב בבירור | רחפן מעלי שנתקע במכס:
@יצחק-בר לצערי סרבו על הטופס הראשון.
ולטופס השני שכבר שיניתי לתדר המתאים עדיין לא הגיבו. (אפילו ששלחתי את שניהם באותו היום)לא לאשר אפשר מהר
לאשר לוקח יותר זמן... -
@פלמנמוני אבל הם מאשרים אחרי שכבר סירבו לי על הטופס הראשון? כי לבנתיים הם ראו את הטופס השני ולא התייחסו.
-
פ פלמנמוני התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
