עזרה הורדה מדרייב איטי להחריד דרייב השתבש
-
אני מנסה להוריד תיקייה פשוטה מדרייב רגיל ויורד לאט לאחרונה משהו השתבש בדרייב ככה זה נראה לי בכללי לא במחשב שלי אלא בכללי ראיתי את זה על מחשב אחר גם יכול להיות???
@פישל אמר בעזרה הורדה מדרייב איטי להחריד דרייב השתבש:
אני מנסה להוריד תיקייה פשוטה מדרייב רגיל ויורד לאט לאחרונה משהו השתבש בדרייב ככה זה נראה לי בכללי לא במחשב שלי אלא בכללי ראיתי את זה על מחשב אחר גם יכול להיות???
תוריד אולי רצועה רצועה במקום כל הקובץ בבת אחת
הרבה יותר מהיר ופרקטי -
אני מנסה להוריד תיקייה פשוטה מדרייב רגיל ויורד לאט לאחרונה משהו השתבש בדרייב ככה זה נראה לי בכללי לא במחשב שלי אלא בכללי ראיתי את זה על מחשב אחר גם יכול להיות???
-
@shloimy IDM לא יעזור לו
לכאורה השתש לו הדחיסה של הקובץאו ליתר דיוק מה איטי הטעינה לZIP או ההורדה לאחר מכן?
-
אני מנסה להוריד תיקייה פשוטה מדרייב רגיל ויורד לאט לאחרונה משהו השתבש בדרייב ככה זה נראה לי בכללי לא במחשב שלי אלא בכללי ראיתי את זה על מחשב אחר גם יכול להיות???
@פישל אמר בעזרה הורדה מדרייב איטי להחריד דרייב השתבש:
אני מנסה להוריד תיקייה פשוטה מדרייב רגיל ויורד לאט לאחרונה משהו השתבש בדרייב ככה זה נראה לי בכללי לא במחשב שלי אלא בכללי ראיתי את זה על מחשב אחר גם יכול להיות???
לי אתמול בלילה כשניסיתי להוריד מדרייב [של הפורום] זה היה איטי מאד, אני השתמשתי בתוכנה airexplorer וזה הוריד במהירות של 80 KB בערך אבל היום בצהריים בדקתי וזה היה בסדר. בדר"כ זה מוריד לי בין 1 MB ל3MB לשניה
עדכון : גם עכשיו זה איטי מאד בערך 30 KB לשניה -
@פישל אמר בעזרה הורדה מדרייב איטי להחריד דרייב השתבש:
אני מנסה להוריד תיקייה פשוטה מדרייב רגיל ויורד לאט לאחרונה משהו השתבש בדרייב ככה זה נראה לי בכללי לא במחשב שלי אלא בכללי ראיתי את זה על מחשב אחר גם יכול להיות???
לי אתמול בלילה כשניסיתי להוריד מדרייב [של הפורום] זה היה איטי מאד, אני השתמשתי בתוכנה airexplorer וזה הוריד במהירות של 80 KB בערך אבל היום בצהריים בדקתי וזה היה בסדר. בדר"כ זה מוריד לי בין 1 MB ל3MB לשניה
עדכון : גם עכשיו זה איטי מאד בערך 30 KB לשניה@יהודה-12 זה בעיה ברשת שלך
לי מוריד ב100 מגה ומעלה -
אני מנסה להוריד תיקייה פשוטה מדרייב רגיל ויורד לאט לאחרונה משהו השתבש בדרייב ככה זה נראה לי בכללי לא במחשב שלי אלא בכללי ראיתי את זה על מחשב אחר גם יכול להיות???
@פישל אצלי הדרייב בכללי לרוב מאוד איטי אפשר ללחוץ בשורת החיפוש במרובע עם החץ כדי לפתוח את האפליקצייה ישר דרכה ולא דרך הדפדפן ואז זה עובד לי יותר מהר או לשחק עם זה הלוך חזור[מהדפדפן לאתר]
-
@יהודה-12 זה בעיה ברשת שלך
לי מוריד ב100 מגה ומעלה@A0533057932 אמר בעזרה הורדה מדרייב איטי להחריד דרייב השתבש:
זה בעיה ברשת שלך
לי מוריד ב100 מגה ומעלהזה לא הגיוני כי בהורדות אחרות לא מדרייב הוא מוריד לי הרבה יותר מהר.
אני על נטסטיק של 019 אולי הם מגבילים את מהירות ההורדה מדרייב @פישל איזה חיבור יש לך? -
@יהודה-12 זה בעיה ברשת שלך
לי מוריד ב100 מגה ומעלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות