בקשה | אני צריך עזרה בקבלת SMS
-
הי,
נסיתי משתי מחשבים אחרים
מדפדפנים אחרים זה לא עוזר....
אין פה למישהו סמס או מספר וירטואלי בימות שנוייד ויכול לקבל סמסים???@י-ע כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקבלת SMS:
אין פה למישהו סמס או מספר וירטואלי בימות שנוייד ויכול לקבל סמסים???
קשה להאמין שיש מישהו שיש לו והוא עוד לא פתח עם זה שתי חשבונות, תראה כמה פעמים בקשו פה בפורום וכן בפרוג ולא נענו...
@י-ע כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקבלת SMS:
נסיתי משתי מחשבים אחרים
מדפדפנים אחרים זה לא עוזר....לאט לך, מנסיון זה עוזר הרבה פעמים, אני אישית פתחתי כבר כ-15 חשבונות ללא אימות... 2 מהם בשבוע האחרון
-
@י-ע כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקבלת SMS:
אין פה למישהו סמס או מספר וירטואלי בימות שנוייד ויכול לקבל סמסים???
קשה להאמין שיש מישהו שיש לו והוא עוד לא פתח עם זה שתי חשבונות, תראה כמה פעמים בקשו פה בפורום וכן בפרוג ולא נענו...
@י-ע כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקבלת SMS:
נסיתי משתי מחשבים אחרים
מדפדפנים אחרים זה לא עוזר....לאט לך, מנסיון זה עוזר הרבה פעמים, אני אישית פתחתי כבר כ-15 חשבונות ללא אימות... 2 מהם בשבוע האחרון
-
@פלמנמוני כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקבלת SMS:
פתחתי כבר כ-15 חשבונות ללא אימות... 2 מהם בשבוע האחרון
אולי תוכל לנסות גם בשבילי???
-
@י-ע נסיתי לפתוח ע"י הקישור שהביאו פה לא עבד, אז ניסיתי כתובת קצת שונה והצלחתי, הכתובת היא aviratova24@gmail.com
-
@י-ע נסיתי לפתוח ע"י הקישור שהביאו פה לא עבד, אז ניסיתי כתובת קצת שונה והצלחתי, הכתובת היא aviratova24@gmail.com
-
@kshm כתב בבקשה | אני צריך עזרה בקבלת SMS:
תודה רבה.... -
י ידיד התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
