דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש

בקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
16 פוסטים 5 כותבים 292 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D DANIEL 4

    @רציונל כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

    @DANIEL-4 יש לי מיקסר של קנווד בכלל אבל ההתרופפות היא אותה התרופפות (לא מדובר על פגם )

    אצלי [אוניברסל פלוס] זה מבנה אחר ואני לא יודע מאיפה לפתוח - זה לא הדגם הישן שפתחתי כמכה פעמים וזה קל לפתוח וכו'
    תודה

    ר מנותק
    ר מנותק
    רציונל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רציונל
    #7

    @DANIEL-4

    @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

    אני לא יודע מאיפה לפתוח

    יש לך מקום לבלנדר למעלה? תבדוק אם יש שם ברגים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פלמנמוניפ פלמנמוני

      @DANIEL-4 אולי יעזור לך
      https://mitmachim.top/post/916476

      D מנותק
      D מנותק
      DANIEL 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @פלמנמוני כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

      @DANIEL-4 אולי יעזור לך
      https://mitmachim.top/post/916476

      אצלי זה דגם אחר [במבנה] - וזה עובד טוב רק יש רעש
      תודה בכ"א

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • D DANIEL 4

        @פלמנמוני כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

        @DANIEL-4 אולי יעזור לך
        https://mitmachim.top/post/916476

        אצלי זה דגם אחר [במבנה] - וזה עובד טוב רק יש רעש
        תודה בכ"א

        מ מנותק
        מ מנותק
        משחזר מידע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

        יש לי מיקסר של חב' בוש

        @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

        לי יש מרובע

        @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

        זה מבנה אחר

        @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

        זה לא הדגם הישן

        @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

        אצלי זה דגם אחר

        Y Y Y
        איזה פנטומימה

        יש עוד קצת זמן לאחד באפריל

        אולי תכתוב דגם
        ובלצג


        הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

        Hex editor חינמי

        D י 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • מ משחזר מידע

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          יש לי מיקסר של חב' בוש

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          לי יש מרובע

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          זה מבנה אחר

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          זה לא הדגם הישן

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          אצלי זה דגם אחר

          Y Y Y
          איזה פנטומימה

          יש עוד קצת זמן לאחד באפריל

          אולי תכתוב דגם
          ובלצג

          D מנותק
          D מנותק
          DANIEL 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          יש לי מיקסר של חב' בוש

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          לי יש מרובע

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          זה מבנה אחר

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          זה לא הדגם הישן

          @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

          אצלי זה דגם אחר

          Y Y Y
          איזה פנטומימה

          יש עוד קצת זמן לאחד באפריל

          אולי תכתוב דגם
          ובלצג

          נשאר עוד שעה ועשרים דקות - לא יספיק לפענח?
          לא ראיתי... - זה שייך לאוניברסל פלוס - ואת זה כבר ציינתי לעיל😊דוגמא
          זה לא הדגם - אלא רק דגם דומה מהסדרה הנ"ל.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משחזר מידע

            @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

            יש לי מיקסר של חב' בוש

            @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

            לי יש מרובע

            @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

            זה מבנה אחר

            @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

            זה לא הדגם הישן

            @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

            אצלי זה דגם אחר

            Y Y Y
            איזה פנטומימה

            יש עוד קצת זמן לאחד באפריל

            אולי תכתוב דגם
            ובלצג

            י מנותק
            י מנותק
            ישצצרר
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישצצרר
            #11

            @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

            יש עוד קצת זמן לאחד באפריל

            לא בדיוק, כי זה מחר...! תיקון טעות: זה מתחיל ב- 12 בלילה
            אבל יפה שאמרת את זה🤣

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י ישצצרר

              @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

              יש עוד קצת זמן לאחד באפריל

              לא בדיוק, כי זה מחר...! תיקון טעות: זה מתחיל ב- 12 בלילה
              אבל יפה שאמרת את זה🤣

              D מנותק
              D מנותק
              DANIEL 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @ישצצרר כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

              @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

              יש עוד קצת זמן לאחד באפריל

              לא בדיוק, כי זה מחר....!
              אבל יפה שאמרת את זה🤣

              בשעה 12 בלילה....
              דר"א @משחזר-מידע חג הפועלים זה לא 1 במאי?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D DANIEL 4

                @ישצצרר כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                יש עוד קצת זמן לאחד באפריל

                לא בדיוק, כי זה מחר....!
                אבל יפה שאמרת את זה🤣

                בשעה 12 בלילה....
                דר"א @משחזר-מידע חג הפועלים זה לא 1 במאי?

                מ מנותק
                מ מנותק
                משחזר מידע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
                #13

                @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                ציינתי לעיל דוגמא

                נפתח מלמטה עם ברגים


                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                Hex editor חינמי

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משחזר מידע

                  @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                  ציינתי לעיל דוגמא

                  נפתח מלמטה עם ברגים

                  D מנותק
                  D מנותק
                  DANIEL 4
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                  @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                  ציינתי לעילדוגמא

                  נפתח מלמטה עם ברגים

                  ושם השאלה איפה לשחק - זה אל כמו המדובר שנפתח מלמעלה שפתחתי בצעירותי....
                  לכן שאלתי כאן לשמוע ממי שמכיר יותר את הדגם, איפה אמורה להיות הבעיה ומה לעשות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    משחזר מידע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                    ושם השאלה איפה לשחק

                    למה לשחק
                    תפתח תפעיל ותראה מאיפה ומה גורם לרעשים
                    זהירות חשמל זה לא משחק


                    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                    Hex editor חינמי

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משחזר מידע

                      @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                      ושם השאלה איפה לשחק

                      למה לשחק
                      תפתח תפעיל ותראה מאיפה ומה גורם לרעשים
                      זהירות חשמל זה לא משחק

                      D מנותק
                      D מנותק
                      DANIEL 4
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                      @DANIEL-4 כתב בבקשת מידע | רעשים ממיקסר בוש:

                      ושם השאלה איפה לשחק

                      למה לשחק
                      תפתח תפעיל ותראה מאיפה ומה גורם לרעשים
                      זהירות חשמל זה לא משחק

                      חשבתי שאתה מכיר את הניסוח שלי😊😊

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר