בקשת מידע | למי יש את מאגר קול הלשון אופליין?
-
אשמח לקבלו לצורך בחינת תכנית התמלול
-
אשמח לקבלו לצורך בחינת תכנית התמלול
@אלף-שין כתב בבקשת מידע | כמה שוקל המאגר של קול הלשון?:
נפק"מ לתכנית התמלול
מה השאלה, האם תצטרך חודשיים, או 3?
האם תצטרך לתרום מפתחות מכל החשבונות שלך, או רק מחלקם?
אולי בכלל כדאי לחכות למודל הבא, שיהיה יותר קל ויותר מדוייק? -
@אלף-שין כתב בבקשת מידע | כמה שוקל המאגר של קול הלשון?:
נפק"מ לתכנית התמלול
מה השאלה, האם תצטרך חודשיים, או 3?
האם תצטרך לתרום מפתחות מכל החשבונות שלך, או רק מחלקם?
אולי בכלל כדאי לחכות למודל הבא, שיהיה יותר קל ויותר מדוייק? -
@אלף-שין כתב בבקשת מידע | כמה שוקל המאגר של קול הלשון?:
נפק"מ לתכנית התמלול
מה השאלה, האם תצטרך חודשיים, או 3?
האם תצטרך לתרום מפתחות מכל החשבונות שלך, או רק מחלקם?
אולי בכלל כדאי לחכות למודל הבא, שיהיה יותר קל ויותר מדוייק? -
@אלף-שין כתב בבקשת מידע | כמה שוקל המאגר של קול הלשון?:
נפק"מ לתכנית התמלול
מה השאלה, האם תצטרך חודשיים, או 3?
האם תצטרך לתרום מפתחות מכל החשבונות שלך, או רק מחלקם?
אולי בכלל כדאי לחכות למודל הבא, שיהיה יותר קל ויותר מדוייק? -
א אלף שין סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אלף שין סימן נושא זה כנפתר ב
-
א אלף שין סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
אשמח לקבלו לצורך בחינת תכנית התמלול
-
אני ישמח גם אבל אני צריך את זה להורדת שיעורים (באתר זה קצת מעצבן להוריד אחד אחד, אני זוכר שבאתר הקודם היה אפשר להוריד תיקיות)
-
אני ישמח גם אבל אני צריך את זה להורדת שיעורים (באתר זה קצת מעצבן להוריד אחד אחד, אני זוכר שבאתר הקודם היה אפשר להוריד תיקיות)
@ישראל-קרביצקי
הרבה ישמחו גם,
אבל זה לא רשמית,
אני מבקש בשביל פרוייקט התמלול. -
אשמח לקבלו לצורך בחינת תכנית התמלול
-
א אלף שין התייחס לנושא זה ב
-
ובכן רבותי,
אני נרגש לבשר על פתיחת פיילוט ראשוני לתמלול 'קול הלשון'
לצורך כך אני זקוק ל1,000 שיעורים ראשונים [נניח אורך של כ60 דקות כל אחד]
למי יש? -
אתה צריך מחשב שניתן להתקין עליו את האופליין.
אחרי שיש לך כזה דבר, ותוכל למשוך מהם שיעורים - תוכל להגדיר שישמרו בדרייב איפשהו, לא זו הבעיה... -
@אלף-שין כתב בבקשת מידע | למי יש את מאגר קול הלשון אופליין?:
@י-פל
או שאשיג מאנשים שיש להם [ויש הרבה שיש להם הרבה]
אגיד לכולם להעלות לדרייבבהנחה שיש להם רשת נורמלית....
הרבה יותר הגיוני למשוך מהם ישירות לדרייב, כך לא יהיו כפילויות וכו'.
מ עם תוכנה, ירדת ממנה? -
@אלף-שין כתב בבקשת מידע | למי יש את מאגר קול הלשון אופליין?:
@י-פל
או שאשיג מאנשים שיש להם [ויש הרבה שיש להם הרבה]
אגיד לכולם להעלות לדרייבבהנחה שיש להם רשת נורמלית....
הרבה יותר הגיוני למשוך מהם ישירות לדרייב, כך לא יהיו כפילויות וכו'.
מ עם תוכנה, ירדת ממנה?@י-פל כתב בבקשת מידע | למי יש את מאגר קול הלשון אופליין?:
מ עם תוכנה, ירדת ממנה?
לא ירדתי
רק אין לי כרגע
אז אני מנסה במקביל כמה כיוונים,
הבנתי שהיום אין תוכנה שעובדת. -
@י-פל כתב בבקשת מידע | למי יש את מאגר קול הלשון אופליין?:
מ עם תוכנה, ירדת ממנה?
לא ירדתי
רק אין לי כרגע
אז אני מנסה במקביל כמה כיוונים,
הבנתי שהיום אין תוכנה שעובדת. -
@אלף-שין כתב בבקשת מידע | למי יש את מאגר קול הלשון אופליין?:
רק אין לי כרגע
התכוונתי לתוכנה של הספרים.
היית אמור להיות עסוק בזה עד מעל הראש, לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות