בקשת מידע | פריצה בדוקה לאופיס 24 של ירון.
-
התקנתי אופיס 24 של ירון ולאחר כמה חודשים הוא כותב פג תוקפו של אופיס 24 ניסיתי עכשיו הרבה פריצות שיש פה באתר אם מישהוא יודע על פתרון למחשב עם אאוט נט נודה לו על כך.
-
התקנתי אופיס 24 של ירון ולאחר כמה חודשים הוא כותב פג תוקפו של אופיס 24 ניסיתי עכשיו הרבה פריצות שיש פה באתר אם מישהוא יודע על פתרון למחשב עם אאוט נט נודה לו על כך.
-
@פלמנמוני אני רוצה לפרוץ את זה או (ולהבין למה פג פתאום הרישיון מחמת שהתקנתי את הד בעוד מחשבים.
-
@פלמנמוני אני רוצה לפרוץ את זה או (ולהבין למה פג פתאום הרישיון מחמת שהתקנתי את הד בעוד מחשבים.
@הישריק-מרדכי או לחילופין אם מישהוא ידע לענות אם זה יקרה לי גם באופיס 21 של ירון או שזה בעיה ב24?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות