בקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ
-
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@ישצצרר כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@פלמנמוני ובאתרוג, רימון, זה כן פתוח להורדה??
מנא לי?
שאל את מי שיש לו...אז איך יורידו לי??
@ישצצרר כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
אז איך יורידו לי??
דבר ראשון כי מסתמא לכל הפחות באחד מהם זה פתוח
דבר שני ניתן גם למצוא צדיקים שישלחו לך לבדיקה בנטפרי
ודבר שלישי ישנם המסתובבים כאן גם ללא סינון רח"ל (אא"כ אתה לא רוצה להחזיק את ידם ... אשריך!) -
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@ישצצרר כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@פלמנמוני ובאתרוג, רימון, זה כן פתוח להורדה??
מנא לי?
שאל את מי שיש לו...אז איך יורידו לי??
-
תגובה: אפליקציות לאנדרואיד| מתעדכן..
בהמשך לזה - משהו יש לו לעלות בזיפ?
תודה מראש
@יוסף-אלחנן אולי אתה יכול...?? -
@ישצצרר כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@פלמנמוני אבל הוא לא נותן להוריד בנטפרי
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
חלק מההורדות דורשות בדיקה בנטפרי
@פלמנמוני כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
תכניס כאן את הקישור הישיר ותבקש שיורידו לך את זה
-
@ארי תביא לינק
@יוסף-אלחנן של מה אני צריך את GETT [גטקסי] מעודכן

-
@יוסף-אלחנן של מה אני צריך את GETT [גטקסי] מעודכן

-
@ארי אני הבנתי, ואני צריך קישור כדי שאני אוכל להוריד לך
-
@יוסף-אלחנן אין לו גישה, מי שהיה לו גישה זה היה @פלמנמוני ...
-
@ארי קח ולך...

https://drive.google.com/file/d/1OB7tE3u3wsJPPxdvP****CRK_KW3cEz6xzmu/view?usp=drive_link
כמובן להוריד כוכביות -
פוסט זה נמחק!
-
@ארי
12c6b03f-9f5d-4bc9-9851-dc3f11df406c-Gett- Corporate Ground Travel_10.38.64_APKPure.7z@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@ארי כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@פלמנמוני זה גירסה ישנה תוריד בבקשה מהקישור שאני העלתי
אני חושב שזה נצרך, ועדיף.
נו, באמת...
-
@ארי
12c6b03f-9f5d-4bc9-9851-dc3f11df406c-Gett- Corporate Ground Travel_10.38.64_APKPure.7z@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@ארי כתב בבקשה | יש למישהו לעלות את האפליקציות בזיפ:
@פלמנמוני זה גירסה ישנה תוריד בבקשה מהקישור שאני העלתי
אני חושב שזה נצרך, ועדיף.
נו, באמת...
פוסט זה נמחק! -
@יוסף-אלחנן תודה רבה
-
יש למשהו להוריד לי בזיפ את 1 מהקישורים הבאים תודהhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.zmobileapps.facewarplive&hl=he או זה תודה https://apps.apple.com/il/app/faceapp-perfect-face-editor/id1180884341
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות