בעיה | בעיה בצריבת גירסה לנוקיה 235
-
שאבתי רום מנוקיה 235 והכנסתי את הקבצים השאובים לקובץ PAC של נוקיה 225
הרום החדש עובד טוב, אבל בצריבת NV הוא כותב את הבעייה הזאת
אשמח לעזרה, תודה

-
שאבתי רום מנוקיה 235 והכנסתי את הקבצים השאובים לקובץ PAC של נוקיה 225
הרום החדש עובד טוב, אבל בצריבת NV הוא כותב את הבעייה הזאת
אשמח לעזרה, תודה

-
@משה-אהרוני קרה לי הרבה פעמים הפתרון היה לצרוב גרסה מקורית ואז את הגרסה הרצויה, זה עלול לקרות משינוים לא נכונים בNV.
@שלוםפ הבעייה שאין את הגירסה המקורית
שאבתי ממכשיר אלי אקספרס עם FDL שהביאו בפורום כדי להכשיר אותו ולהחזיר, ועכשיו הוא בבריק -
@שלוםפ הבעייה שאין את הגירסה המקורית
שאבתי ממכשיר אלי אקספרס עם FDL שהביאו בפורום כדי להכשיר אותו ולהחזיר, ועכשיו הוא בבריק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות