בירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?
-
אם מישהו באיזור בני ברק קונה (במחיר זול) שיקנה 2 גם בשבילי

לפי הביקוש כנראה שלא רק באיזור בני ברק ולא רק 2
-
@אחוות-טרמפיסטים יא נסיך תודה שאתה חושב עלינו

-
אם מישהו באיזור בני ברק קונה (במחיר זול) שיקנה 2 גם בשבילי

לפי הביקוש כנראה שלא רק באיזור בני ברק ולא רק 2
@ע-ה-דכו-ע כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
שיקנה 2 גם בשבילי
לי היה הנחה 2 ב 90 כי קניתי גם לחבר שלי (ואם הייתי םותח חשבון היה לי יותר זול, אם רק הייתי מצליח להזמין)...
-
-
@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש זה נראה לי אחד הפוסטים שיש בו הכי הרבה אנשים
מעניין איפה כל הלייקים לשיתוף שלי?
-
@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש זה נראה לי אחד הפוסטים שיש בו הכי הרבה אנשים
מעניין איפה כל הלייקים לשיתוף שלי?
@משה-ש כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@אלוף-תימן כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@משה-ש זה נראה לי אחד הפוסטים שיש בו הכי הרבה אנשים
מעניין איפה כל הלייקים לשיתוף שלי?
הנה אחד


-
@משה-ש והנה שלי, אם הייתי יכול הייתי נותן לך יותר!

-
מי עושה תוסף שנותן התראה מתי שהמוצר חוזר למלאי....
-
מי עושה תוסף שנותן התראה מתי שהמוצר חוזר למלאי....
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
מתי שהמוצר חוזר למלאי....
הלוואי ויהיה, אבל צריך לשים לב לשתי הקישורים (אולי יש עוד?!).
-
@למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
שימו לב שיש שני גירסאות והם לא תואמות!!
מה ההבדלים ביניהם?!
-
@למה-באתי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
שימו לב שיש שני גירסאות והם לא תואמות!!
מה ההבדלים ביניהם?!
@פבב-הראשון 1 - otg
ההבדלים האחרים יגידו מי שיש להם את זה.. -
@פבב-הראשון 1 - otg
ההבדלים האחרים יגידו מי שיש להם את זה..@אפרים-ד כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@פבב-הראשון 1 - otg
ההבדלים האחרים יגידו מי שיש להם את זה..יש לי את שניהם לבנתיים ההבדל איך שאני רואה הוא הotg בלבד.
-
מי עושה תוסף שנותן התראה מתי שהמוצר חוזר למלאי....
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
מי עושה תוסף שנותן התראה מתי שהמוצר חוזר למלאי....
יש רק להוסיף לסל ואז יותר קל לגשת למוצר!!
בהצלחה -
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
מי עושה תוסף שנותן התראה מתי שהמוצר חוזר למלאי....
יש רק להוסיף לסל ואז יותר קל לגשת למוצר!!
בהצלחה@ישצצרר רק שזה מעצבן לבדוק שוב שוב ולגלות שעדיין לא חזר למלאי, וגם לא נראה לי שאפשר להוסיף לסל כשהמוצר לא במלאי (אפשר לשמור בדרכים אחרות כגון בסמל של הלב).
-
מי עושה תוסף שנותן התראה מתי שהמוצר חוזר למלאי....
-
@פראירי כתב בבירור | נגן M36 ב - 49 ש"ח הגיוני?:
@פבב-הראשון @ישצצרר
ביקשתם קיבלתם
הנה התוסףתודה רבה, וזה לא אנחנו שביקשנו (אבל זה גם יועיל לנו) אלא @אחוות-טרמפיסטים היא זו שביקשה!!
זה באמת מדהים, כל הכבוד- אשריך!!!! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות