עזרה | לא מצליח להגיע להגדרות ראוטר
-
שלום .
יש לי ראוטר כזה: d-link--225
ואני לא מצליח לגשת אליו.
חיפשתי בהוראות הפעלה ונאמר שם שהקישור הוא : http://192.168.1.1/
אבל התוצאה היא כך:

מה ניתן לעשות?
-
שלום .
יש לי ראוטר כזה: d-link--225
ואני לא מצליח לגשת אליו.
חיפשתי בהוראות הפעלה ונאמר שם שהקישור הוא : http://192.168.1.1/
אבל התוצאה היא כך:

מה ניתן לעשות?
נסה רק את 192.168.1.1 (קצת מוזר כתובת הIP הזה הוא בדיוק כמו של נטסטיק האוואי)
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | לא מצליח להגיע להגדרות ראוטר:
נסה רק את 192.168.1.1 (קצת מוזר כתובת הIP הזה הוא בדיוק כמו של נטסטיק האוואי)
ניסיתי. לא הולך.
@AVI12
אין לי את המכשיר בחלון הזה:

-
CMD
להקליד IPCONFIG
ולבדוק מה כתובת הIP של הראוטר -
CMD
להקליד IPCONFIG
ולבדוק מה כתובת הIP של הראוטר@A0533057932
עבד פצצה!
משום מה הוא הביא לי את זה: 10.0.0.138תודה לך!
-
@A0533057932
עבד פצצה!
משום מה הוא הביא לי את זה: 10.0.0.138תודה לך!
@מטעמים כי זה הכתובת של בזק
ואתה בדקת בהוראות של 012 -
@מטעמים כי זה הכתובת של בזק
ואתה בדקת בהוראות של 012@A0533057932 אמר בעזרה | לא מצליח להגיע להגדרות ראוטר:
@מטעמים כי זה הכתובת של בזק
צודק.
אבל מעניין שחיברתי ראוטר אחר מאותו דגם, הוא נתן לי להתחבר רק דרך 192.168.1.1יכול להיות שבזק הגדירו אותו כך. כשקניתי מהם.
-
@A0533057932 אמר בעזרה | לא מצליח להגיע להגדרות ראוטר:
@מטעמים כי זה הכתובת של בזק
צודק.
אבל מעניין שחיברתי ראוטר אחר מאותו דגם, הוא נתן לי להתחבר רק דרך 192.168.1.1יכול להיות שבזק הגדירו אותו כך. כשקניתי מהם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
