שיתוף | נוקיה 235 /3210 2024 מידע ותמונות
-
@עניו-כמשה כתב בשיתוף | נוקיה 235 /3210 2024 מידע ותמונות:
@המחודד כתב בשיתוף | נוקיה 235 /3210 2024 מידע ותמונות:
@שלוםפ https://www.dayan-tikshoret.co.il/product/נוקיה-3210-4g-במגוון-גירסאות/
זה הישן לא 2024
לא. זה 2024.
-
@עניו-כמשה זה ה-2024
-
הזמנתי מעלי נוקיה 335 לאשתי זה עובד (היא בהוט מובייל) לי נחסם הסים (פרטנר)יש מה לעשות (חוץ מלעבור להוט)יש משהו במודיעין עילית שעושה גירסה כשרה?
-
הזמנתי מעלי נוקיה 335 לאשתי זה עובד (היא בהוט מובייל) לי נחסם הסים (פרטנר)יש מה לעשות (חוץ מלעבור להוט)יש משהו במודיעין עילית שעושה גירסה כשרה?
@yvyvyv כתב בשיתוף | נוקיה 235 /3210 2024 מידע ותמונות:
הזמנתי מעלי נוקיה 335 לאשתי זה עובד (היא בהוט מובייל) לי נחסם הסים (פרטנר)יש מה לעשות (חוץ מלעבור להוט)יש משהו במודיעין עילית שעושה גירסה כשרה?
לגבי חסימות, בבני ברק - דבר עם @cool
-
@yvyvyv כתב בשיתוף | נוקיה 235 /3210 2024 מידע ותמונות:
הזמנתי מעלי נוקיה 335 לאשתי זה עובד (היא בהוט מובייל) לי נחסם הסים (פרטנר)יש מה לעשות (חוץ מלעבור להוט)יש משהו במודיעין עילית שעושה גירסה כשרה?
לגבי חסימות, בבני ברק - דבר עם @cool
@נרשמתי-לרגע-קט כתב בשיתוף | נוקיה 235 /3210 2024 מידע ותמונות:
, בבני ברק - דבר עם @cool
בכל הארץ......
0548404041 -
@יעקב-כהן אי אפשר
-
@יעקב-כהן אי אפשר
@ה-הוא-המלך0
אוקיי תודה -
הזמנתי מעלי נוקיה 335 לאשתי זה עובד (היא בהוט מובייל) לי נחסם הסים (פרטנר)יש מה לעשות (חוץ מלעבור להוט)יש משהו במודיעין עילית שעושה גירסה כשרה?
-
@yvyvyv אתה יכול לשלוח לי את הקישור שממנו קנית כי אני נמצא בחברת הוט מובייל ואני רוצה לקנות טלפון שבטוח יעבוד לי
תודה מראש@איש-מקסים כולם יעבדו בהוט, אולי תצטרך פריצה (לא בטוח)
-
@איש-מקסים כולם יעבדו בהוט, אולי תצטרך פריצה (לא בטוח)
@cool כתב בשיתוף | נוקיה 235 /3210 2024 מידע ותמונות:
@איש-מקסים כולם יעבדו בהוט, אולי תצטרך פריצה (לא בטוח)
מה זה אומר פריצה
-
@e613 לא, לא, כמו שאפשר לראות, זה ביחד עם חברה בשם CloudMosa. יש לזה הרבה פוטנציאל...
וואוו!
נראה כמו ניסיון להחליף את KaiOS - להביא אפליקציות למכשירים הטיפשים.
נקווה שבניגוד לקאי, הפוטנציאל פה ימומש.
אני לא יודע עם המערכת כאן היא ממש המערכת של CloudMosa - אפשר יהיה לדעת רק אחרי שתהיה לי קושחה ביד,
אבל גם אם לא, את הרעיון הם לקחו.
כאן אפשר לקרוא על המערכת של CloudMosa, שנקראת PuffinOS. -
@קראנץ-ונילה מחליפים את הגרסה, לא משנה מה קונים, כל עוד שהfdl הם לא שונים, וזה מכשיר אמיתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות