איך אני פותח קובץ מסוג "file.c4d" ?
-
נראה לי כתבתי הכל בכותרת אז אין לי מה להוסיף פה.
מחכה לתגובות -
את התשובה יש לי, משתמשים בתוכנה "Maxon Cinema 4D" אבל מישהו מכיר פריצה לזה?
-
@chv אמר באיך אני פותח קובץ מסוג "file.c4d" ?:
זה עובד גם באפטר
לעשות פתח באמצעות אפטר?
התחלת לערוך סרטי אנימציה?מנסה, מה אסור לי ללמוד?
אגב זה הכיוון שלי "גרפיקה" -
@chv אמר באיך אני פותח קובץ מסוג "file.c4d" ?:
זה עובד גם באפטר
לעשות פתח באמצעות אפטר?
התחלת לערוך סרטי אנימציה?מנסה, מה אסור לי ללמוד?
אגב זה הכיוון שלי "גרפיקה"@yitzikdy אמר באיך אני פותח קובץ מסוג "file.c4d" ?:
לעשות פתח באמצעות אפטר?
אם יש לך אפטר על המחשב, כן
@yitzikdy אמר באיך אני פותח קובץ מסוג "file.c4d" ?:
אגב זה הכיוון שלי "גרפיקה"
אדרבא
-
@yitzikdy אמר באיך אני פותח קובץ מסוג "file.c4d" ?:
לעשות פתח באמצעות אפטר?
אם יש לך אפטר על המחשב, כן
@yitzikdy אמר באיך אני פותח קובץ מסוג "file.c4d" ?:
אגב זה הכיוון שלי "גרפיקה"
אדרבא
-
@chv אני מנסה לפתוח דרך אפטר והוא מראה לי איזשהו אזהרה ולא נפתח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות