בירור | איך מזמינים מוצר לישראל כאשר החברה לא שולחת לישראל?
-
תגובה: בקשת מידע | איפה קונים בטריה גרמנית ליאנג?
אני רוצה לקנות בטריה מחברת POLARCELL אבל הגרמנים ימש לא רוצים לשלוח לישראל

יש דרך לעקוף את זה בעלות נורמלית?
-
תגובה: בקשת מידע | איפה קונים בטריה גרמנית ליאנג?
אני רוצה לקנות בטריה מחברת POLARCELL אבל הגרמנים ימש לא רוצים לשלוח לישראל

יש דרך לעקוף את זה בעלות נורמלית?
-
@jack יש המון חברות שנותנות להרשם ללוקר באותה מדינה וזה הכתובת למשלוח, ואחרי שזה מגיע הם מחשבים עלות משלוח לארץ ושולחים לפי כתובת ההרשמה.
-
@אריאלל אני יודע בגדול שיש שירות כזה רק שזה יקר ומצריך אימון.
יש לך המלצה על חברה זולה ואמינה?
כמה זה יוצא בערך עבור ייבוא בטריה מגרמניה לישראל?
-
@טשיקאוור-ניוז בדקתי ואין להם את מה שאני מחפש (BL5CT NOKIA)
-
@טשיקאוור-ניוז בדקתי ואין להם את מה שאני מחפש (BL5CT NOKIA)
@jack כתב בבירור | איך מזמינים מוצר לישראל כאשר החברה לא שולחת לישראל?:
@טשיקאוור-ניוז בדקתי ואין להם את מה שאני מחפש (BL5CT NOKIA)
בדקת באמזון וכו'?
[אני בעבר הזמנתי באתר הרשמי והיה ש=משלוח לישראל (לפני שמישהו חשב עוד להביא תא הבטריות האלו לארץ...)] אבל אני חושב שיש אותם בעוד אתרים בינ"ל היום -
תגובה: בקשת מידע | איפה קונים בטריה גרמנית ליאנג?
אני רוצה לקנות בטריה מחברת POLARCELL אבל הגרמנים ימש לא רוצים לשלוח לישראל

יש דרך לעקוף את זה בעלות נורמלית?
@jack אם אתה מוצא פיתרון אני רוצה להזמין גם את ה 5*5 המקורי מצרפת...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות