בקשת מידע | מחפש דרך בבקשה למנוע חלונות קופצים ובנארים
-
איך אני מונע מחלונות קופצים ובנארים שחוסמים לי חלק מהתוכן באתרים ולפעמים גם איקס עליהם לא ממש עוזר כי הם חוזרים וקופצים וגם איקס יכול לשלוח אותך לקישור ולהוציא אותך מהדף שאתה מעוניין. מחפש משהו שיכול לעזור גם בגלישה אנונימית, אני משתמש כמו רובם בכרום ולפעמים זה נמרח לך על הכתבה וזה בלתי נסבל. תודה רבה
-
הנה סתם דוגמא, הפירסומת מימין עולה על הכתבה וגם איקס משאיר ריבוע על חלק מהכתבה
יש פיתרון אולי ספציפי לזה אבל אני מחפש פיתרון כללי לכל הסוגים כאמור. תודה רבה

-
הנה סתם דוגמא, הפירסומת מימין עולה על הכתבה וגם איקס משאיר ריבוע על חלק מהכתבה
יש פיתרון אולי ספציפי לזה אבל אני מחפש פיתרון כללי לכל הסוגים כאמור. תודה רבה

@חושב-שחושב תעשה חיפוש גודל: dns adguard יש הוראות מפורטות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות